Товч агуулга:“Хэвлэл мэдээллийн менежмент” хэмээх энэхүү номыг Монголын хэвлэл мэдээллийн шинэ үеийнхэнд зориулан гаргажээ. Энэ номны эхний хэсэгт менежментийн онол, зарчмыг., дараагийн хэсэгт ямар нэг онол зарчмыг практикт хэрхэн ашигласныг тодорхой байгууллага, хүмүүсийн жишээгээр харуулсан бөгөөд уншигч та бүхнийг мэдээллийн удирдлага, зохион байгуулалтын үндсэн зарчмууд, мөн орчин үеийн менежментийн чиг хандлагатай танилцуулах ажээ. Түүнчлэн шинэ үеийн хэвлэл мэдээллийн удирдах ажилтнууд ажилдаа шууд ашиглаж болох гарын авлага, зөвлөмж, хэрэгтэй цахим хаягын жагсаалтыг хавсаргажээ.