Телевизийн зар сурталчилгааны хүртээмж, үр дүнг хэмжих нь: Юнител компанийн жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил: Е340100

Зохиогч: Болорцэцэг Даваасүрэнгийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС


Гаралтын мэдээ: УБ 2014

Шифр: 65.38 Б 559.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Телевизийн зар сурталчилгааны хүртээмж, үр дүнг хэмжих нь: Юнител компанийн жишээн дээр
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
304969 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй