Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг (Бичлэгийн дугаар. 92971)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 03578nam a22004217a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20240320092823.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 200929s2012 mp ||||| |||| 00| | mon d
020 ## - ISBN
ISBN 978-99962-1-417-2
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт О-535
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 0# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Отгонсүрэн Я
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 О-535
245 1# - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг
Бага гарчгийн мэдээ Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт
Оролцогчдын тухай мэдээ Ред. Н.Батнасан
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ
Дахин гаралтын дугаар 3 дахь хэвл
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэлийн газар Адмон
Хэвлэгдсэн он 2012
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 268
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Т 15965-15969, НХУУТ 48350-48360, 74292, Цахим 1035
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Энэ сурах бичгийг уншиж судалснаар маркетингийн ерөнхий мэдлэгээ өргөжүүлэхийн зэрэгцээ байгууллагын нэгдмэл харилцааны олон чухал асуудлыг шийдэх гарцыг олж чадна. Уг номд зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог, байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал, байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол, зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гүнзгий судлан авч үзсэн ба бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулсан байна.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг маркетинг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг байгууллагын эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг худалдааны эдийн засаг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллагын маркетингийн мөн чанар, онцлог
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах процесс
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Худалдах, худалдан авах процесс
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллагын зах зээл дэх маркетингийн судалгаа
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллагын зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт ба бүтээгдэхүүн хүргэлт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллагын борлуулалтын албаны удирдлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээгдэхүүний стратеги ба шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргах нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнийн стратеги
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллагын хуваарилалтын сувгийн удирдлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллагын маркетингийн удирдлагын зохион байгуулалт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маркетингийн хяналтын систем
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном