Текст томруулах:    
Sales, marketing, and continuous improvement (Бичлэгийн дугаар. 89869)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02511nam a22004217a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20250520093642.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 120703t1997 cau | |||| 001 | eng d
020 ## - ISBN
ISBN 0787908576
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт S 87
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 1# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Stowell, Daniel M
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 S 87
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Sales, marketing, and continuous improvement
Бага гарчгийн мэдээ Six best practices to achieve revenue growth and increase customer loyalty
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн он 1997
Хэвлэгдсэн газар San Francisco
Хэвлэлийн газар Jossey-Bass Publishers
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо xvii, 286 p. :
Бусад тоон мэдээлэл ill. ;
Хэмжээ 24 cm
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ОУХНУС 445
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Make the most of sales and marketingThose who have direct responsibility for sales and marketing organizations, as well as those who want more knowledge about the best practices in these critical areas, will gain new and important insights from Dan Stowell's book.-- Bernard F. Sergesketter, vice president (retired), AT&TForget the old-school approach to Sales and Marketing. These six winning practices put those departments back on par with the rest of the modern business world, and opens the door to higher profits.Based on studies in more than sixty companies -- many of them winners of the prestigious Malcolm Baldridge National Quality Award -- this resource spotlights six reliable, results-generating improvement techniques, and shows how to deploy them successfully in the sales and marketing departments of any organization. The author describes each winning practice in detail, explains how each applies to sales and marketing, and provides illuminating examples of how Texas Instruments, Federal Express, Xerox and many other equally successful but less well known companies have applied the six practices in their organizations. Includes practical guidance for avoiding common pitfalls, along with an action plan for implementation.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Англи хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг corporate culture
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг selling
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг marketing
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг teams in the workplace
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг customer loyalty
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг organizational change
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The Six Best Practices
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Manage for Change
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Listen to Customers
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Focus on Process
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Use Teams
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Practice an Open Organization Culture
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Apply Technology
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Making it Happen
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном