Тогтолцооны шинжилгээний аргаар сурагчдын бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх нь (Бичлэгийн дугаар. 89552)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 01386nam a22003257a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
Код | MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20241010172311.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 120620s2012 mp do||| m||| 00| | mon d |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
Бичлэг үүсгэгч номын сан | МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | Нэг сэдэвт бүтээл |
ББК ангилал | 74.262.22 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | Т 214 |
Мэдлэгийн ялгаа | 74 - Боловсрол |
100 1# - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ | |
Зэрэг горилогч | Ганзул М |
110 2# - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ | |
Сургууль | МУИС. ШУС. БУС |
Тэнхим | Математикийн тэнхим |
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 74.262.22 Т 214 |
245 1# - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Судалгааны ажлын сэдэв | Тогтолцооны шинжилгээний аргаар сурагчдын бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх нь |
Бага гарчгийн мэдээ | Магистрын дипломын ажил |
Удирдагч | Дэд проф. М. Ганбат |
-- | Д-р (Ph.D), проф. Ц. Далайжамц |
Шүүмжлэгч | Д-р (Ph.D), проф. У. Доёд |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | УБ |
Хэвлэгдсэн он | 2012 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 45 |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | ЭШФ Маг Дип 4000 |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
Хэл | Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | сурган хүмүүжүүлэх зүй |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | физик |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | цахилгаан |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | магистрын судалгааны ажил |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Тогтолцооны шинжилгээний арга |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Физикийн бодлогын хөгжил |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Цахилгаан хэлхээ ухагдахууны онцлог |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Тогтолцооны шинжилгээний арга-цахилгаан хэлхээний бодлого |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Магистрын ажил |