Судлаач багшийн гарын авлага (Бичлэгийн дугаар. 89498)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01729nam a22002777a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20220505153836.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 120618t mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 ## - ISBN
ISBN 99929-62-67-4
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Гарын авлага
ББК ангилал 88.8
Зохиогчийн гурван тэмдэгт М 98
Мэдлэгийн ялгаа 88 - Сэтгэл судлал
100 1# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Мягмар О
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 88.8 М 98
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Судлаач багшийн гарын авлага
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэлийн газар Ган принт
Хэвлэгдсэн он 2011
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 181
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Т 15507-15509, НХУУТ 47454-47460
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг Боловсрол судлал
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг сурган хүмүүжүүлэх ухаан
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг сэтгэл судлал
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг ерөнхий боловсролын сургууль
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг хүүхдийг сургахад анхаарах зүйлүүд
-- хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судлах зарим аргуудыг хэрэглэх үлгэрчлэн жишээ
-- сургуулийн бага насны хүүхдийг судлах хялбар арван арга
-- сургуулийн өсвөр ба ахлах насны сэтгэл зүйн онцлогийг судлах зарим аргууд
-- хүүхдийг сургахад анхаарах зүйлүүд
-- хүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судлах зарим аргуудыг хэрэглэх үлгэрчлэн жишээ
-- сургуулийн бага насны хүүхдийг судлах хялбар арван арга
-- сургуулийн өсвөр ба ахлах насны сэтгэл зүйн онцлогийг судлах зарим аргууд
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном
Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Ангилал Checked out Зүйлийн төрөл Withdrawn status Үнэ Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Total Renewals Date last checked out Нийт уншлаганд гарсан тоо Баркод Одоогийн байршил Салбар сургуулийн ном Дансны дугаар
2023-11-27Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-05-05  Ном 11000Худалдан авсан22023-11-22932012-562006Нийгмийн ухааны ГНОФНУГНОФ5047456
2023-12-13Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-05-05  Ном 11000Худалдан авсан12023-12-081152012-562007Нийгмийн ухааны ГНОФНУГНОФ5047457
2023-05-22Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-05-05  Ном 11000Худалдан авсан12023-05-191102012-562008Нийгмийн ухааны ГНОФНУГНОФ5047458
2023-12-19Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-05-05  Ном 11000Худалдан авсан 2023-12-151132012-562009Нийгмийн ухааны ГНОФНУГНОФ5047459
2024-04-23Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-05-05 2024-04-29Ном 11000Худалдан авсан12024-04-23972012-562010Нийгмийн ухааны ГНОФНУГНОФ5047460
2022-03-21Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-05-05  Ном 11000Худалдан авсан 2022-03-211492012-562004Нийгмийн ухааны уншлагын танхим 5047454
2022-10-25Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-05-05  Ном 11000Худалдан авсан 2022-10-25102012-562005Нийгмийн ухааны уншлагын танхим 5047455
2024-03-16Эрдэм шинжилгээний фонд2021-10-06  Ном 11000Худалдан авсан 2024-03-15202012-562001Эрдэм шинжилгээний фонд 2015507
2022-04-07Эрдэм шинжилгээний фонд2021-10-06  Ном 11000Худалдан авсан 2022-04-0462012-562002Эрдэм шинжилгээний фонд 2015508
2023-04-06Эрдэм шинжилгээний фонд2021-10-06  Ном 11000Худалдан авсан 2023-03-2542012-562003Эрдэм шинжилгээний фонд 2015509