Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг нэгж хичээлийн хөтөлбөрт тусган хэрэгжүүлж буй туршлага-1 (Бичлэгийн дугаар. 88442)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01600nam a22002417a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20211004141220.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 120208t2010 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Гарын авлага
ББК ангилал 74.262.0
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Т 44
Мэдлэгийн ялгаа 74 - Боловсрол
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 74.262.0 Т 44
245 0# - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг нэгж хичээлийн хөтөлбөрт тусган хэрэгжүүлж буй туршлага-1
Оролцогчдын тухай мэдээ Ред. Ц.Наранцэцэг, Э.Шинэцэцэг, П.Саранцэцэг
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэгдсэн он 2010
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 80
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Т 15019
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг Боловсрол судлал
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг Заах арга зүй
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг Ус судлал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Тогтвлртой хөгжлийн боловсрол ба сургуулийн өмнөх боловсрол
-- Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг хүүхдийн цэцэрлэгийн хичээлийн агуулга, арга зүйд тусгах
-- Цэцэрлэгийн үйл ажиллагаанл гарсан үр дүн
-- Тогтвлртой хөгжлийн боловсрол ба сургуулийн өмнөх боловсрол
-- Тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг хүүхдийн цэцэрлэгийн хичээлийн агуулга, арга зүйд тусгах
-- Цэцэрлэгийн үйл ажиллагаанл гарсан үр дүн
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Date last checked out Зүйлийн төрөл Нийт уншлаганд гарсан тоо Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Дансны дугаар
Худалдан авсан2021-10-08Эрдэм шинжилгээний фонд2021-10-042021-10-08Ном42012-2143 Эрдэм шинжилгээний фонд50002015019