Текст томруулах:    
Quality from customer needs to customer satisfaction (Бичлэгийн дугаар. 7268)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01805 a2200301 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20250416151234.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 110605s1994 enka b 001 | eng d
020 ## - ISBN
ISBN 0077090160
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт B 45
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 1# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Bergman, Bo
100 1# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Klefsjö, Bengt
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 B 45
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Quality from customer needs to customer satisfaction
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар London
Хэвлэлийн газар MC Graw Hill
Хэвлэгдсэн он 1994
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 478 p. :
Бусад тоон мэдээлэл ill. ;
Хэмжээ 23 cm
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар БС 1626-1628
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Aimed at academic and industry courses teaching Total Quality Management, this text shows how to handle the quality improvement process during all steps of a product's life cycle, from customer needs to customer satisfaction, as well as in the support process of an organization. The authors describe philosophies as well as mathods and techniques, the history as well as the future, planning and development as well as manufacturing, and quality for services as well as for goods. The text links quality with the market, productivity, logistics, and investments in a win-win strategy. The up-to-date treatment of current industry topics includes: quality in the supply process, service quality, customer satisfaction (formation, measurement, committment), and leadership for quality (improvement programs, company assessments, quality awards, and learning organizations). There is a twelve-chapter treatment of the quantitative aspects of quality and an appendix of basic statistics.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Англи хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг customer service
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг service Quality
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг quality control
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг customer satisfaction
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном