Бага боловсролын математикийн хичээлд динамик хэрэглэгдэхүүн боловсруулан геогебра ангиар туршсан үр дүн (Бичлэгийн дугаар. 145293)
| 000 -УДИРДЛАГА | |
|---|---|
| Удирдлага | 02418nam a22004577a 4500 |
| 003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
| Код | MN-UlNUM |
| 005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
| Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20251112103037.0 |
| 008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
| Ерөнхий мэдээлэл | 251104s2025 mp djo|| |||| 00| | mon d |
| 040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
| Бичлэг үүсгэгч номын сан | МУИС-ийн номын сан |
| 084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
| Нэмэлт тусгалт | Нэг сэдэвт бүтээл |
| ББК ангилал | 22.151 |
| Зохиогчийн гурван тэмдэгт | М 985 |
| Мэдлэгийн ялгаа | 2 - Байгалийн шинжлэл |
| 100 0# - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ | |
| Зэрэг горилогч | Мягмарлхам Сүхбаатарын |
| 110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ | |
| Сургууль | МУИС. ШУС. БУС |
| Тэнхим | Математикийн тэнхим |
| 245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
| Судалгааны ажлын сэдэв | Бага боловсролын математикийн хичээлд динамик хэрэглэгдэхүүн боловсруулан геогебра ангиар туршсан үр дүн |
| Бага гарчгийн мэдээ | III, IV, V ангийн "Геометр" сэдвийн жишээн дээр: Магистрын судалгааны бүтээл: |
| Удирдагч | Д-р (Ph.D) Ц. Навчаа |
| Шүүмжлэгч | Д-р (Ph.D) Т. Ганбаатар |
| Мэргэжлийн индекс | E011140101 |
| 260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
| Хэвлэгдсэн газар | УБ |
| Хэвлэгдсэн он | 2025 |
| 300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
| хуудасны тоо | 70 |
| 500 ## - Тайлбар | |
| Дансны дугаар | ЭШФ Маг Дип 7766, Цахим Маг Дип 8046 |
| 546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
| Хэл | Монгол хэл дээр, |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | байгалийн шинжлэх ухаан |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | математик |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | динамик хэрэглэгдэхүүн |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | геогебра анги |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | ухагдахуун хөгжүүлэх |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | интерактив хичээл |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | магистрын судалгааны бүтээл |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Бага боловсролын сурагчдын нас сэтгэхүйн онцлог |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Бага боловсролын математикийн агуулга, залгамж холбоо |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Иллюстратив математикийн сургалтын хөтөлбөр (IM K-5) |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Багшлахуйн загварууд |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Ухагдахуун хөгжүүлэх загвар |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Ухагдахуун төлөвшүүлэх загвар |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Шууд сургалтын загвар |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Сургалтын цахим хэрэглэгдэхүүн боловсруулах онол арга зүй |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Геогебра анги |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Туршилт хичээлийн арга зүй |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Хичээл төлөвлөлт |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Хичээлийн хэрэгжилт |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Судалгаанд оролцогчдын мэдээлэл |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Судалгааны өгөгдөл, цуглуулах, боловсруулах арга зүй |
| 942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
| Зүйлийн төрөл | Магистрын ажил |
