Бага ангийн сурагчдын бие хүний эерэг шинж, суралцах үйл ажиллагааны оролцоог харьцуулан судалсан нь (Бичлэгийн дугаар. 145078)
| 000 -УДИРДЛАГА | |
|---|---|
| Удирдлага | 02434nam a22003497a 4500 |
| 003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
| Код | MN-UlNUM |
| 005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
| Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20251106112542.0 |
| 008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
| Ерөнхий мэдээлэл | 251028s2025 mp dj||| |||| 00| | mon d |
| 040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
| Бичлэг үүсгэгч номын сан | МУИС-ийн номын сан |
| 084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
| Нэмэлт тусгалт | Нэг сэдэвт бүтээл |
| ББК ангилал | 88.8 |
| Зохиогчийн гурван тэмдэгт | S 65 |
| Мэдлэгийн ялгаа | 88 - Сэтгэл судлал |
| 100 1# - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ | |
| Зэрэг горилогч | Siqin, Tana |
| 110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ | |
| Сургууль | МУИС. ШУС. НУС |
| Тэнхим | Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим |
| 245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
| Судалгааны ажлын сэдэв | Бага ангийн сурагчдын бие хүний эерэг шинж, суралцах үйл ажиллагааны оролцоог харьцуулан судалсан нь |
| Бага гарчгийн мэдээ | Хятад сурагчдын жишээн дээр: Магистрын судалгааны бүтээл: |
| Удирдагч | Д-р., дэд проф. Б. Хишигням |
| Шүүмжлэгч | Д-р., проф. М. Дэлгэржав |
| Мэргэжлийн индекс | E03130101 |
| 260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
| Хэвлэгдсэн газар | УБ |
| Хэвлэгдсэн он | 2025 |
| 300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
| хуудасны тоо | 82 |
| 500 ## - Тайлбар | |
| Дансны дугаар | ЭШФ Маг Дип 7735, Цахим Маг Дип 8005 |
| 546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
| Хэл | Монгол хэл дээр, |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | сэтгэл судлал |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | бие хүний эерэг шинж |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | суралцах үйл ажиллагааны оролцоо |
| 653 ## - Түлхүүр үг | |
| Түлхүүр үг | магистрын судалгааны бүтээл |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Хятад бага ангийн сурагчдын бие хүний эерэг шинж, суралцах үйл ажиллагааны оролцоог тайлбарласан онол, үзэл баримтлал |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Бие хүний эерэг шинжийн онолын үндэслэл |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Суралцах үйл ажиллагааны оролцоог тайлбарласан онол, үзэл баримтлал |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Бага ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлог |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Хятад бага ангийн сурагчдын бие хүний эерэг шинж, суралцах үйл ажиллагааны оролцоог харьцуулан судалсан үр дүн |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Хятад бага ангийн сурагчдын бие хүний эерэг шинжийг судалсан үр дүн |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Хятад бага ангийн сурагчдын суралцах үйл ажиллагааны оролцоог судалсан үр дүн |
| 740 ## - ГАРЧИГ | |
| Гарчиг | Хятад бага ангийн сурагчдын бие хүний эерэг шинж болон суралцах үйл ажиллагааны оролцооны хамаарлыг судалсан үр дүн |
| 942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
| Зүйлийн төрөл | Магистрын ажил |
