| 000 -УДИРДЛАГА |
| Удирдлага |
03187nam a22005537a 4500 |
| 003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
| Код |
MN-UlNUM |
| 005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
| Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20251106092417.0 |
| 008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
| Ерөнхий мэдээлэл |
251027s2025 mp o|||| |||| 00| | mon d |
| 040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
| Бичлэг үүсгэгч номын сан |
МУИС-ийн номын сан |
| 084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
| Нэмэлт тусгалт |
Нэг сэдэвт бүтээл |
| ББК ангилал |
81.2М |
| Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Д 850 |
| Мэдлэгийн ялгаа |
81 - Хэл шинжлэл |
| 100 0# - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ |
| Зэрэг горилогч |
Дэгжилт / Degjilt |
| 110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ |
| Сургууль |
МУИС. ШУС. ХУС |
| Тэнхим |
Утга зохиол, урлаг судлалын тэнхим |
| 245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
| Судалгааны ажлын сэдэв |
Монголчуудын уран сайхны сэтгэлгээ уран бичлэгээр илрэх нь |
| Бага гарчгийн мэдээ |
Магистрын судалгааны бүтээл: |
| Удирдагч |
Д-р (Ph.D), дэд проф. Г. Галбаяр |
| -- |
Д-р (Ph.D) В. Дашдаваа |
| Шүүмжлэгч |
Д-р (Ph.D), проф. Б. Хишигсүх |
| 260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
| Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
| Хэвлэгдсэн он |
2025 |
| 300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
| хуудасны тоо |
89 |
| 500 ## - Тайлбар |
| Дансны дугаар |
ЭШФ Маг Дип 7722, Цахим Маг Дип 7992 |
| 546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
| Хэл |
Монгол хэл дээр, |
| 653 ## - Түлхүүр үг |
| Түлхүүр үг |
хэл шинжлэл |
| 653 ## - Түлхүүр үг |
| Түлхүүр үг |
монгол уран бичлэг |
| 653 ## - Түлхүүр үг |
| Түлхүүр үг |
уран сайхын сэтгэлгээ |
| 653 ## - Түлхүүр үг |
| Түлхүүр үг |
уран бичлэгийн түүх |
| 653 ## - Түлхүүр үг |
| Түлхүүр үг |
магистрын судалгааны бүтээл |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Монгол уран бичлэгийн түүхэн хөгжил, хувьсал хэрэглээ |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Монгол уран бичлэгийн үүсэл гарал |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Монгол уран бичлэгийн түүхэн хөгжил |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Хөшөө чулууны бичиг |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Тамганы бичиг |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Монгол уран бичлэгийн гол онцлог, ерөнхий бүтэц |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Монгол уран бичлэгийн хэрэглээ, сурах арга барил |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Биеийн байдал |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Бийр барих |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Бийр дэвтээх, бэх идүүлэх, бийр шилэмдэх |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Бийрийн бичлэгийн мэргэжлийн ур чадвар |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Монголчуудын уран сайхны сэтгэлгээ хийгээд уран бичлэгийн холбоо хамаарал |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Монголчуудын уран сайхны сэтгэлгээ гэж юу вэ? |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бүтээлчийн уран сайхны сэтгэлгээ уран бичлэгт тусах нь |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бичлэгийн тиг хэлбэр |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бичлэгийг дуурайн бичих ба үүдэн бүтээх |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бичлэг дэх хувь хүний онцлог |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бичлэгийн уран сайхны сэтгэлгээ |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бичлэг, уран зохиол хоёрын нэгдэл |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран зохиол ба уран бичлэг |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бүтээлчийн уран сайхны сэтгэлгээ ба уран бичлэгийн мэдрэмж |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бичлэг дэх монголчуудын уран сайхны сэтгэлгээ |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Монголчуудын уран бичлэгийн гоо зүйн онцлог |
| 740 ## - ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Уран бичлэгийн хэрэглээний шинж |
| 942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
| Зүйлийн төрөл |
Магистрын ажил |