000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
02365nam a22004337a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20250328121919.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
241009s2023 enk||||| |||| 00| | eng d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
9781032079424 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Нэг сэдэвт бүтээл |
ББК ангилал |
85.37 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
C 57 |
Мэдлэгийн ялгаа |
85 - Урлаг |
100 ## - ЗОХИОГЧ |
Зохиогчийн нэр |
Chuyun Oh |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
85.37 C 57 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
K-pop dance |
Бага гарчгийн мэдээ |
Fandoming yourself on social media |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
Abingdon, Oxon |
Хэвлэлийн газар |
Routledge |
Хэвлэгдсэн он |
2023 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
184 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
WOK 1136 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
This book is about K-pop dance and the evolution and presence of its dance fandom on social media. Based on five years of ethnographic fieldwork, interviews, choreography, and participation-observation with 40 amateur and professional K-pop dancers in New York, California, and Seoul, the book traces the evolution of K-pop dance from the 1980s to the 2020s and explains its distinctive feature called ‘gestural point choreography’ – front-driven, two-dimensional, decorative and charming movements of the upper body and face – as an example of what the author theorizes as ‘social media dance.’ It also explores K-pop cover dance as a form of intercultural performance, suggesting that, by imitating and idolizing K-pop dance, fans are eventually ‘fandoming’ themselves and their bodies. Presenting an ethnographic study of K-pop dance and its fandom, this book will be a valuable resource for students and scholars of Media Studies, Korean Studies, Performance Studies, and Dance. |
520 ## - Хэл |
Бичвэрийн хэл |
English |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Англи хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
art |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
sociolinguistics |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
motion pictures and language |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
List of illustrations |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Acknowledgements |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Introduction: K-pop Dance: Fandoming Yourself on Social Media |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
PART I: K-pop Dance |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
1. Social Media Dance: TikTok Dance Challenges |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
2. The Evolution of K-pop Dance from the 1980s to the 2020s |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
3. BTS: The Modern Dancers |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
PART II: K-pop Dance Fandom |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
4. K-pop Cover Dance as Intercultural Performance |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
5. A White K-pop Fan-Dancer in Japan |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
6. A Refuge for Refugee Teens |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Epilogue: (Im)possibility of Doing Performance Ethnography in K-pop Dance |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Index |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |