Текст томруулах:    
Multimodal communication in young multilingual children : Learning beyond words (Бичлэгийн дугаар. 143019)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 04706nam a22009857a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20250324102623.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 241009s2023 enk||||| |||| 00| | eng d
020 ## - ISBN
ISBN 9781800413337
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 81
Зохиогчийн гурван тэмдэгт J 52
Мэдлэгийн ялгаа 81 - Хэл шинжлэл
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Jieun Kiaer
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 81 J 52
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Multimodal communication in young multilingual children : Learning beyond words
Бага гарчгийн мэдээ Bilingual education & bilingualism 136
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар Bristol
Хэвлэлийн газар Multilingual Matters
Хэвлэгдсэн он 2023
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 172
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар WOK 1080
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ This book explores young children's language acquisition in multilingual households through an original longitudinal study of the author's own children and interviews with members of other Korean-English families. The study investigates how multilingual children not only acquire multiple languages (verbal communication) but also acquire multiple strategies of non-verbal communication. In the process, it is also revealed that parents learn from children, collaboratively shaping the language of their family together in a manner that is between and beyond languages and cultures. The book explores the different types and frequency of non-verbal behaviours acquired by multilingual children and reveals how multilingual families use a range of multimodal resources to communicate effectively in a way that creates solidarity. The results of this longitudinal study are discussed within the paradigm of translanguaging and provide insight into an underrepresented multilingual population. With accompanying online videos, this book offers rich multimodal family interaction data for students and researchers interested in multilingualism, family language practices, and first and second language acquisition.
520 ## - Хэл
Бичвэрийн хэл English
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Англи хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг humanities
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг linguistics
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг general
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Figures
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Acknowledgements
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Notes on Romanisation
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Notes on Videos
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Preface
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1 Everyday Talk: Beyond Languages and Cultures
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1.1 Introduction
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1.2 Researching Asian–English Multilingualism
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1.3 How are Family Languages Made?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1.4 Translanguaging in Everyday Talk
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1.5 Havens of Translanguaging: Home and the Community
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1.6 Beyond Words
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1.7 Data Collection
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 1.8 Overview of the Book
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 2 Linguistic Tapestry of a Multilingual Family
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 2.1 Introduction
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 2.2 Weaving a Linguistic Tapestry
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 2.3 Translanguaging Competence
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 2.4 Making Meanings: Translingual Collaboration between Father and Daughter
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 2.5 A Typical Breakfast Talk
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 2.6 Summary
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 3 Learning Together: A Case Study
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 3.1 Learning and Making Languages Together
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 3.2 Translanguaging in Mother–Daughter Reading Practice
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 3.3 Summary
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 4 Attitudes and Emotions
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 4.1 Pragmatic Awareness in Young Children
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 4.2 Language Awareness
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 4.3 Switching Accents to Accommodate Others
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 4.4 Korean vs. English – Comfy vs. Oomphy
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 4.5 Summary
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 5 Politeness Matters
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 5.1 Defining Politeness
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 5.2 Honorifics and Speech Styles in Korean
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 5.3 More Than Words
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 5.4 Multilingual Politeness
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 5.5 Summary
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 6 Talking with Parents
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 6.1 Mother Tongue? Parents’ Tongues?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 6.2 Family Language as Social Practice
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 6.3 Diversity in Family Language Practice
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 6.4 Relations Matter
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 6.5 Summary
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 7 Talking with Grandparents, Wider Family and Carers
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 7.1 Maintaining Heritage Languages
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 7.2 Cultural Activities
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 7.3 Metalinguistic Awareness and Language Socialisation
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 7.4 The Importance and Challenges of Digital Connectivity
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 7.5 A Joint Effort: Grandfather and Grandchildren
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 7.6 Summary
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 8 Sibling and Peer Talk
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 8.1 Varying Concepts of Siblings and Peers
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 8.2 The Importance of Peer Talk
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 8.3 The Language of Play
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 8.4 Translanguaging Practice among Siblings and Peers
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 8.5 Summary
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Epilogue: Towards a Culture of Translanguaging
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг References
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Index
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном