華人創造力:理論與實務 = Huárén chuàngzào lì: Lǐlùn yǔ shíwù (Бичлэгийн дугаар. 142179)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 03347nam a22005657a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
Код | MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20250122115035.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 250122s cc ||||| |||| 00| | chi d |
020 ## - ISBN | |
ISBN | 9789573285687 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код | МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | Эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл |
ББК ангилал | 72 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | H 88 |
Мэдлэгийн ялгаа | 72 - Шинжлэх ухаан |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 72 H 88 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Номын нэр | 華人創造力:理論與實務 = Huárén chuàngzào lì: Lǐlùn yǔ shíwù |
Оролцогчдын тухай мэдээ | 鄭英耀-編 |
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ | |
Дахин гаралтын дугаар | 初版 |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | 台北市 |
Хэвлэлийн газар | 遠流 |
Хэвлэгдсэн он | 2019 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 469ye |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | ТХСТ 716 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ | |
Агуулгын тэмдэглэгээ | 《華人創造力──理論與實務》一書特邀請亞洲地區從事創造力研究相關學者進行創造力理論與教學現場實務經驗之分享,並撰寫成24篇文章,藉由不同角度深入探討創造力領域的相關議題。本書可分為理論發展介紹與實務應用成效,除釐清創造力的不同觀點與內涵,也提供人才培育上的經驗分享,藉由多元文化價值、不同學習階段以及教學策略等面向進行討論與反思。本書豐富的內涵可作為創造力研究者與相關人士的參考書籍,並帶領讀者進入創造力變化多端而充滿驚奇的世界。 |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
Хэл | Хятад хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | 創造力 |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | 創造性思考 |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | 文集 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 序 鄭英耀 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 創新典範的演化 吳思華、王美雅 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 從西方觀點看東方的莎士比亞 詹志禹 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 由內而外與由外而內的創建生活模式 劉 誠 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 計算思維與數位創新 劉吉軒 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 創造力領域普遍性與特定性的爭辯 陳彥瑋、郭靜姿 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 基於affordance理論的創造過程解讀 羅玲玲 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 中國與丹麥青年設計師對幽默與創造力的認知比較研究 週春芳 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 華人社會的創造力表現:過去、現在與未來創造力的終生 / 畢生發展之香港研究及趨勢 許娜娜 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 從多元文化提升創造力的觀點談新住民子女的優勢能力 黃詩媛、張仁和、蔡秉 勳、陳學志 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 實踐教育與創造力培力 吳孟珍、蔡敦浩 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 生命故事戲劇創作與創意老化 余嬪 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 創造力V.S.我的老師、我的學生 陳昭儀 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 築夢――創造出想像的未來世界 陳柏熹 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 提升創造力的方法 邱發忠 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 教出創意與想像 王佳琪、鄭英耀 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 尋找科學想像力的聖杯 何曉琪、陳映孜、劉敏如、鄭英耀 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 創造力的複合觀點:以教育創新為例 林偉文 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 創造力的不同類型:以雙重歷程理論探討開放式與封閉式創造力的差異 林緯倫 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 臺灣的想像力與創造力教育:與系統觀點共舞 郭旭展 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 從創新擴散觀點探討跨領域共備社群發展――以一所臺灣高中前導學校為例 莊雪華、謝明宏 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 內外在動機、文化與創造力 鄭雯、謝齊 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 科學創造力:當「實事求是」遇到「天馬行空」 黃琴扉 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 談校長在108課綱中教學創意領導的應為與不為 湯家偉、王俐淳 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 我與創造力的因緣際會 吳靜吉 |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Ном |