Текст томруулах:    
修辭與敘事:宋元話本小說的修飾書寫 = Xiūcí yǔ xùshì: Sòng yuán huà běn xiǎoshuō de xiūshì shūxiě (Бичлэгийн дугаар. 142014)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 03425nam a22003857a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20250102113946.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 250102s cc ||||| |||| 00| | chi d
020 ## - ISBN
ISBN 9789863267720
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 83.3(5China)
Зохиогчийн гурван тэмдэгт J 52
Мэдлэгийн ялгаа 83 - Утга зохиол судлал
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр 金明求 Jīn Míng Qiú
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 83.3(5China) J 52
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр 修辭與敘事:宋元話本小說的修飾書寫 = Xiūcí yǔ xùshì: Sòng yuán huà běn xiǎoshuō de xiūshì shūxiě
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ
Дахин гаралтын дугаар 一版
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар 台北市
Хэвлэлийн газар 秀威出版(秀威資訊)
Хэвлэгдсэн он 2020
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 228ye
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ТХСТ 676
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ 宋元話本小說反映社會各階層的生活面貌與理想世界,以「修辭」與「敘事」為基礎,全面透徹的詮釋故事的本意主旨與思想意義。

「小說」作為一種說話的文學藝術,發展於唐代,是種比較接近大眾的通俗文學。而「話本」起初的內容比較簡單、粗略,但經由許多宋元話本小說家不斷補充,再加上文人的加工與潤色,便成為體裁獨特、人物生動的作品。宋元話本小說題材相當豐富,如男女愛戀情事、揭露官僚內幕、處理訴訟案件、或宣揚某人發跡變泰過程、談論神仙靈怪、風流逸事等,反映了當時社會各階層的生活面貌與理想世界。

話本小說作品中,「修辭藝術」所涉及的領域範圍極廣,不但包含著作品的人物、主題、內容、象徵等部分,也觸及著語言、結構、敘述、形式特徵等面向。「敘事」則是構成作品的主要因素,在故事展開、敘述進行、完整結構、整齊內容、表現意涵上,都是不可或缺的一環。

宋元話本小說中「修辭」與「敘事」的結構與內容,經常互為反應、相互影響,二者更是作品敘述的關鍵因素。本書以「修辭」與「敘事」的多樣理論與概念為基礎,以宋元話本小說為研究範圍,透過多角度考察,不但能呈現作品獨特的藝術成就,進而凸顯內涵主旨與深層的思想意義。在理解作品時,可以更接近故事的本意與主題,並獲得更為貼切、透徹的詮釋,更易於掌握作品中常被忽略的敘事與修辭方面的藝術成就。
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Хятад хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг 宋元話本
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг 敘事文学
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг 文学评论
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 緒論 「小說修辭」與「小說敘事」
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 第一章 「協調」與「新變」──「空間描寫」之對偶修辭
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 第二章 「直敘」與「描像」──「人物描寫」之敘述形式
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 第三章 「表意」與「修飾」──「篇尾」的修辭格藝術
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 第四章 「總結」與「環結」──「篇尾」的修辭格意義
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 第五章  「場景轉換」與「時光流變」──「時間敘事」之「快速」與「緩慢」
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 第六章  「線性流暢」與「定格連結」──「時間敘事」之「流動」和「靜止」
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 第七章  「互通」與「接合」──以「人文地理空間(Human Space)」探究「鬼魂空間敘事」
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг 第八章  「接受」與「排斥」──以「中等不一致效應(Moderately Incongruity Effect:MIE)」探究「夢敘事」
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном