Текст томруулах:    
Ажлын явцад үндэслэн ахисан түвшний сургалтын дэлгэрэнгүй хөтөлбөр боловсруулах нь (Бичлэгийн дугаар. 141610)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 07074nam a22007337a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20250106105323.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 241128s2023 mp j|||| |||| 00| | mon d
020 ## - ISBN
ISBN 978-9919-0-2001-9
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Гарын авлага
ББК ангилал 74.5
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Ш 830
Мэдлэгийн ялгаа 74 - Боловсрол
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Шпёттл Г
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/
Эрхлэн гаргасан байгууллага БСШУЯ, Германы хамтын ажиллагаа
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 74.5 Ш 830
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Ажлын явцад үндэслэн ахисан түвшний сургалтын дэлгэрэнгүй хөтөлбөр боловсруулах нь
Бага гарчгийн мэдээ Мэргэжлийн боловсрол, сургалтын салбар дахь судалгаа болон практик
Оролцогчдын тухай мэдээ Орч. Ц. Одонтуяа
-- Ред. Д. Алтанцэцэг
-- Диз. С. Давааням
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэгдсэн он 2023
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 197
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Т 27752-27756
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Энэхүү номыг "Багш мэргэжлийн боловсрол, сургалт" магистрын хөтөлбөрийн оюутан, багш болон техникийн болон мэргэжлийн боловсрол, сургалтын салбарын мэргэжилтэн, судлаачдад зориулжээ. Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах арга хандлага, Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах үйл явц, Ажлын явцын дүн шинжилгээг зохион байгуулах хэрэгцээ, Ажил мэргэжлийг мэргэжлийн түвшний бүтцэд оруулах, Ахисан түвшний стандартын сургалт явуулах, зохицуулахтай холбоотой төрийн байгууллагаар батлуулах, Ажил мэргэжлийн дидактик дүн шинжилгээ ба асуултууд зэрэг сэдвүүд багтсан байна.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг боловсрол судлал
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг мэргэжлийн боловсрол
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг сургалтын хөтөлбөр
700 ## - ХАМ ЗОХИОГЧИД
Ба бус Г. Лүүс, М. Беккер
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах арга хандлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын хөтөлбөрийг хамгийн орчин үеийн дэвшилтэт технологиор боловсруулах платформ бий болгох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах суурь болох ажлын явцад суурилсан мэргэшлийн судалгаа
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажлын явцын мэдлэг нь сургалтын хөтөлбөрийн дизайны үндэс болох нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажлын явцын мэдлэгийн ач холбогдол
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах үйл явц
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын хөтөлбөрийн арга хандлагын хураангуй ба суурь, мэдээлэл
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг “Ажлын” дүн шинжилгээнээс “ажлын явцын” дүн шинжилгээ хүртэл
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажлын явцын дүн шинжилгээг зохион байгуулах хэрэгцээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ахисан түвшний нарийвчилсан сургалтын хөтөлбөр боловсруулахад зориулсан платформ бий болгох ба холбоотой ур чадварын сорил
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ахисан түвшний нарийвчилсан сургалтын хөтөлбөр болон холбоотой ур чадварын сорил боловсруулахад зориулсан платформ бий болгох алхамчилсан төлөвлөгөө
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажлын явцын дүн шинжилгээг хийх бүрэн горим дараалал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Эхлэлийн цэг: Сургалтын мэргэжлийн тодорхойлолтын төслийг бий болгох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажил мэргэжлийг мэргэжлийн түвшний бүтцэд оруулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажил мэргэжлийг мэргэжлийн кластертэй холбоотой бүтцэд оруулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажил мэргэжлийг кластержуулах/бүлэглэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажил мэргэжлийн кластерын талаарх ялгаатай ойлголт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажлын явцын дүн шинжилгээнд зориулсан ерөнхий горим ба хэрэгслүүд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажлын явцын дүн шинжилгээг хийх шинжээчдийн баг бүрдүүлэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Судалгаанд хамрагдаж буй мэргэжлийн тодорхойлолтын талаарх судалгаа
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Компаниудад зочлох ажлыг зохион байгуулах удирдамж боловсруулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажлын явцын дүн шинжилгээ хийх компаниудыг сонгох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажил мэргэжлийн ахисан түвшний стандартын төслийг салбарын хороо, мэргэшсэн ажилчидтай хийх семинараар баталгаажуулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ахисан түвшний стандартыг сургалт явуулах, зохицуулахтай холбоотой төрийн байгууллагаар батлуулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хоёр үе шаттай үйл явцаар ахисан түвшний нарийвчилсан сургалтын хөтөлбөр боловсруулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ахисан түвшний нарийвчилсан сургалтын хөтөлбөр боловсруулах үзэл баримтлал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ахисан түвшний нарийвчилсан сургалтын хөтөлбөр боловсруулах бүтэц
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Кредит систем
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үр дүнд чиглэсэн чадамж хөгжүүлэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын чиглэлийг тодорхойлохын тулд “Үндсэн чадамжийн бүлгүүд”-ийг бий болгох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Чадамжид суурилсан үр дүнгийн 3 хэмжээст загварыг тодорхойлох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ажил мэргэжлийн дидактик дүн шинжилгээ ба асуултууд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурах ажиллах даалгаврын загварчлал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын орчин
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнэлгээний шалгуурууд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын хөтөлбөрийн жишээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурах ажиллах даалгавар боловсруулах
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном