| 000 -УДИРДЛАГА |
| Удирдлага |
12214nam a22009737a 4500 |
| 003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
| Код |
MN-UlNUM |
| 005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
| Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20250106102545.0 |
| 008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
| Ерөнхий мэдээлэл |
241128s2023 mp jo||| |||| 00| | mon d |
| 020 ## - ISBN |
| ISBN |
978-9919-0-2172-6 |
| 040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
| Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
| 084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
| Нэмэлт тусгалт |
Нэг сэдэвт бүтээл |
| ББК ангилал |
74.5 |
| Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
П 102 |
| Мэдлэгийн ялгаа |
74 - Боловсрол |
| 100 ## - ЗОХИОГЧ |
| Зохиогчийн нэр |
Паал Й |
| 110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ |
| Эрхлэн гаргасан байгууллага |
БСШУЯ, Германы хамтын ажиллагаа |
| 240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
| Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
74.5 П 102 |
| 245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
| Номын нэр |
Хөдөлмөрийн болон техникийн салбар дахь мэргэжлийн сургалтын бүрэлдэхүүн хэсгүүд |
| Оролцогчдын тухай мэдээ |
Редакцийг удирдсан Б. Ариунаа |
| -- |
Герман хэлнээс орч. Д. Давааням |
| -- |
Агуулгын ред. Н. Лхагважав |
| -- |
Техн. ред. Д. Алтанцэцэг |
| -- |
Диз. С. Давааням |
| Ботийн дугаар |
Б. 1: |
| Ботийн нэр |
Шинжлэх ухаанд суурилсан мэргэжлийн дидактик |
| 260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
| Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
| Хэвлэгдсэн он |
2023 |
| 300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
| хуудасны тоо |
318 |
| 500 ## - Тайлбар |
| Дансны дугаар |
ЭШФ Т 27746-27748 |
| 505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
| Агуулгын тэмдэглэгээ |
Хөдөлмөр болон техникийн салбар дахь мэргэжлийн сургалтын бүрэлдэхүүн хэсгүүд" цувралын "Шинжлэх ухаанд суурилсан мэргэжлийн дидактик" энэхүү II ботид мэргэжлийн шинжлэх ухааны, сургалтын зохион байгуулалт-дидактикийн сэдвүүд болон мэргэжлийн боловсролын сургах, суралцах үйл ажиллагааны үндсэн санааг авч үзсэн болно. Тус бүтээлийг "Багш, мэргэжлийн боловсрол, сургалт" магистрын хөтөлбөрийн оюутан, багш болон техникийн мэргэжлийн боловсрол, сургалтын салбарын мэргэжилтэн, судлаачдад зориулжээ. |
| 546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
| Хэл |
Монгол хэл дээр, |
| 653 ## - Түлхүүр үг |
| Түлхүүр үг |
боловсрол судлал |
| 653 ## - Түлхүүр үг |
| Түлхүүр үг |
мэргэжлийн ба тусгай боловсрол |
| 653 ## - Түлхүүр үг |
| Түлхүүр үг |
мэргэжлийн сургалт |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Хичээлийн арга зүй нь мэргэжлийн дидактикийн бүрэлдэхүүн хэсэг үү, эсвэл орлох хэрэгсэл үү? |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Заах арга зүйн нэр томьёо |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Арга нь мэдлэг олж авах хэрэгсэл болохын тухайд |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сурган хүмүүжүүлэх салбар дахь аргачлалын тухай олон талт ойлголт |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэргэжлийн сургалтын техникийн салбарт хамаарах дидактик ба арга зүй |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалтын талбарын үзэл баримтлалаар тавигдах арга зүйн шаардлага |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Ерөнхий арга зүйг сэдвийн, ажлын болон техникийн арга зүйтэй харьцуулах нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Хөдөлмөр болон техникийн талбарын сэдвийн арга зүй |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
“Сургалт” болон “хичээл”-ийн системд холбогдох аргууд |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалт, хичээлийн системийн цогц байдлын болон хялбаршуулалтын асуудал |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалт, хичээлийн арга зүйн сонголт ба нарийн төвөгтэй байдал |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Макро болон микро талбар дахь арга зүйн шийдэл |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Аргын сонголт ба бууруулалт-Шаардлагатай байдал ба хил хязгаар |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэргэжлийн сургалтын ажлын болон техникийн арга зүйн томьёолол |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэргэжлийн дидактик бүтэц дэх ажлын болон техникийн арга зүйн томьёолол |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сэдвийн хөдөлмөр, техникийн арга зүйг томьёолох талбарууд |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Хөдөлмөр, техникийн арга зүйн талаарх хэлэлцүүлэг, илэрхийлэл |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
“Хөдөлмөр болон техник”-ийн сургалтын талбарын арга зүйн зорилго ба агуулгын бүрэлдэхүүн хэсгүүд |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Хөдөлмөр болон техникийн салбарын мэргэжлийн сургалтын арга зүйн чиг хандлага |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Өөрийн зохион байгуулалттай болон үйлдэлд чиглэсэн мэргэжлийн сургалтын арга зүйн ач холбогдол |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэргэжлийн сургалтын парадигмын (жишиг болохуйц) өөрчлөлт |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалтын болон хичээлийн арга барил - Ялгах шаардлагатай юу? |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалт, хичээлийн үзэл баримтлалын өөрчлөлт |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалт ба заах арга - Өргөн хүрээний макро арга зүйн хандлагууд |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэргэжлийн хөдөлмөр, техникийн тусгайлсан нэг загвар бүхий сургалт, хичээлийн арга барилын тухайд |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сэдвээс үл хамаарах сургалт, хичээлийн арга барил |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалт, хичээлийн арга барилыг цогц байдлаар авч үзэх нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Асуулт тавих замаар сайжруулах сургалт, хичээлийн арга барил - Агуулгыг өөрийн болгох багш, суралцагч хоорондын үйл явц |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэдээллийн хэрэгслийн тусламжтай тавих багшийн илтгэх - Танилцуулга хэлбэртэй сургалтын аргачлал |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Курс - Техникийн салбарт ажил мэргэжлийн чиг баримжаа олгох сургалтын уламжлалт арга барил |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэргэжлийн дадлагын тайлан нь ажил, технологийн салбар дахь суралцагч төвтэй зааж сургах үйл явц мөн |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Судалгаа хийх замаар сайжруулах хичээл, сургалтын арга барил - Байгалийн шинжлэх ухааны үндсийг хичээл, сургалтаар олгох нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Ажлын болон хөдөлмөрийн үйл явцын дүн шинжилгээ болон холбогдох мэдлэгийг мэргэжлийн сургалтын зорилго болгох нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Функцийн шинжилгээ - Техникийн бүтээлийн үйлчлэлийн горим |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Техникийн туршилт - Хөдөлмөр болон техникийн сургалтын салбар дахь зорилтот чиг баримжаа |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Техникийн төсөл ба техникийн төслийн төлөвлөлт |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Судалж ойлголт авах зорилгоор үйлдвэртэй танилцах |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалт, хичээлийн түүхэн болон генетикийн арга барил - Хөдөлмөр, техникийн хөгжилд суралцах |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Хийц, бүтээцтэй холбоотой даалгавар ба холбогдох судалгаа шинжилгээ - Техникийн системтэй сэтгэхүй болон мэргэжлийн сургалтад шүүмжлэлтэй хандах чадварыг дэмжих нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Бүтээлч сэтгэлгээг дэмжсэн нэмэлт зохион бүтээлт |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Бүтээгдэхүүн боловсруулах даалгавар ба үйлдвэрлэлд судалгаа шинжилгээ хийх - Үйл ажиллагаанд чиглэсэн сургалт, хичээлийн арга барил |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Засвар үйлчилгээ хийх даалгавар, засвар үйлчилгээнд хийх дүн шинжилгээ - Засвар үйлчилгээний талаарх сургалт, хичээлийн арга барилын хамрах хүрээ ба төрөл |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Дахин боловсруулах даалгавар, дахин боловсруулалтад хийх дүн шинжилгээ, хөдөлмөр болон техникт чиглэсэн онцлог бүхий сургалт, хичээлийн арга барилыг тогтворжуулснаар хүрэх дүн |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэргэжлийн боловсролын сурах бичиг, ном зохиолын харьцуулалт - “Харьцуулах” нь сургалт, хичээлийн арга барил болох нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Симуляцийн тоглоом мэргэжлийн агуулгыг сурч, өргөн хүрээний чадамжийг эзэмшүүлэх сургалт, хичээлийн арга барил болох нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Кейс буюу тохиолдлын шинжилгээ мэргэжлийн суралцахуй дахь шийдвэр гаргахад чиглэсэн сургалт, хичээлийн арга барил болох нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Төлөвлөлтийн тоглоом - Зөрчилтэй нөхцөл байдлын загвараар мэргэжлийн боловсролд суралцах нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
“Төсөл бичих” нь сургалт, хичээлийн арга барил болох нь - Өөрийн удирдлагаар суралцах боломж |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Ирээдүйд ажиллах орчин сэдвээс үл хамаарсан сургалт, хичээлийн арга барил болох нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Чиглүүлэн хөтлөх (модератор) арга барил - хичээлийн төрлөөс үл хамаарсан сургалтын аргачлал уу, эсвэл идэвхтэй мэдлэг олж авах бүлгийн ажлын тусгай хэлбэр үү? |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Суралцахуйн болон ажил үүрэг гүйцэтгэх даалгаврын микро болон макро арга зүйн ач холбогдол |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сурах, ажиллах үйл явцыг идэвхжүүлэх нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалт, хичээлийн арга барил дахь сургалтын болон ажлын даалгавар микро аргыг загварчлах хэрэгсэл болох нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалтын болон ажлын даалгаварт холбогдох макро арга зүйн боломжууд - Сурах, ажиллах даалгавар бие даасан сургалтын арга барил болох нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Олон төрлийн сургалт, хичээлийн арга барилыг хослуулан ашиглах нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Тохирох сургалт, хичээлийн арга барилыг сонгох бa тэдгээрийг хослуулах нь |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Сургалтын арга барилыг хослуулан ашиглах боломжийг харуулсан жишээ |
| 740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
| Гарчиг |
Мэргэжлийн сургалтын ерөнхий нөхцөл дэх сургалт, хичээлийн арга барил - Сургалтын болон ажлын орчин дахь мэргэжлийн арга зүйн чиг хандлага |
| 942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
| Зүйлийн төрөл |
Ном |