000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
03709nam a22005177a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20241101112507.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
241016s2024 mp jo||| |||| 00| | mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-9919-9004-6-5 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Нэг сэдэвт бүтээл |
ББК ангилал |
74.03 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Б 553 |
Мэдлэгийн ялгаа |
74 - Боловсрол |
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ |
Эрхлэн гаргасан байгууллага |
МУИС, БСҮХ |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
74.03 Б 553 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Боловсролын философийн тухай эргэцүүлэл |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Ерөн. ред. Д. Бадарч, М. Итгэл |
-- |
Ред. Ж. Энхтүвшин, Г. Баярмөнх |
-- |
Хэвлэлийн эх бэлт. Г. Баярмөнх |
Ботийн дугаар |
Цувр. II |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэгдсэн он |
2024 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
79 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 27579 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Боловсролын философи бол боловсролтой холбоотой олон янзын асуудлуудыг философийн арга хэрэглэн, шинжлэх ухааны салбар хоорондын хил хязгаарыг чөлөөлж, боловсрол судлаачид болон философичдыг нэгтгэдэг онцлогтой. МУИС-ийн Боловсрол судлалын тэнхим, Боловсролын судалгааны үндэсний хүрээлэн хамтран боловсролын асуудлаар судалгаа хийдэг үе үеийн эрдэмтэн судлаач нартай уулзалт, хэлэлцүүлгийг зохион байгуулж, улмаар тэдний санал бодлыг нэгтгэн боловсролын философийн асуудлаар энэхүү эмхэтгэлийг бэлтгэсэн байна. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сурган хүмүүжүүлэх сэтгэлгээний түүх |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсролын философи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын салбарт хийх их нүүдэл суудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Монгол сэтгэлгээний тухай эргэцүүлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын философи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хятад хүний сэтгэлгээ, соёлын онцлог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Японы боловсролын философийн түүх, асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Оросын боловсролын философи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үндэсний боловсролын философийн асуудлаарх зарим эргэцүүлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Монгол хүн гэж хэн бэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Монгол бичиг язгуураасаа монголчуудын бичиг болох тухайд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол ба сэтгэх соёл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Либерал буюу шинжлэх ухааны боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хиймэл оюун ухааны эрин дахь боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролыг эргэн харах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол бол эрх чөлөө гэдгийг ойлгосон |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол бол нийгмээ илүү сайн сайхан болгох ирээдүйн баталгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын тухай эргэцүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол бол хэзээ ч зогсдоггүй үйл ажиллагаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын тухай эргэцүүлэл ба ирээдүйн таамаг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол дах багшийн нөлөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын талаарх миний бодол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол гэж юу вэ? |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |