Байгууллагын харилцааны маркетингийн удирдлага (Бичлэгийн дугаар. 139233)
000 -Удирдлага
fixed length control field 03505 a2200433 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20240319111647.0
008 - Ерөнхий мэдээлэл
Ерөнхий мэдээлэл 110605s2008 mp 000 | mon d
020 ## - ISBN,үнэ
ISBN 99929-76-20-X
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
082 ## - ДДС АНГИЛАЛ
ДДС ангилал 330
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт О-535
Агуулгын ялгаа Гарын авлага
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 1# - Зохиогч
Зохиогчийн нэр Отгонсүрэн Я
240 10 - Шифр, номны наалтанд хэрэглэх
Ангиллын дугаар 65.290-2 О-535
245 10 - Үндсэн гарчиг
Номын нэр Байгууллагын харилцааны маркетингийн удирдлага
Оролцогчдын тухай мэдээ Ред. Д.Дагвадорж
Бага гарчгийн мэдээ Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт
250 ## - Дахин хэвлэлт
Дахин гаралтын дугаар 2 дахь хэвл
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэлийн газар МУИС-н хэвлэх
Хэвлэгдсэн он 2008
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
Хуудасны тоо 245
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Цахим ном 1034
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Байгууллагын харилцааны маркетингийн чиглэлээр бичигдсэн энэхүү номыг үзэж судалснаар маркетингийн ерөнхий мэдлэгээ өргөжүүлэхийн зэрэгцээ байгууллагын нэгдмэл харилцааны олон чухал асуудлыг шийдэх гарцыг олно. Уг номд зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог, байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал, байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол, зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гүнзгий судлан авч үзсэн ба бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулсан байна.
520 ## - Хэл
Бичвэрийн хэл Монгол хэл дээр,
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үгс
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үгс
Түлхүүр үг маркетинг
653 ## - Түлхүүр үгс
Түлхүүр үг стратеги
653 ## - Түлхүүр үгс
Түлхүүр үг зах зээл
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Байгууллагын маркетингийн мөн чанар, онцлог
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Худалдах худалдан авах процесс
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Байгууллагын зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт ба бүтээгдэхүүн
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Байгууллагын борлуулалтын албаны удирдлага
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Бүтээгдэхүүний стратеги ба шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргах нь
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Үнийн стратеги
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Байгууллагын хуваарилалтын сувгийн удирдлага
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Байгууллагын маркетингийн удирдлагын зохион байгуулалт
740 ## - Номын гарчгууд
Гарчиг Маркетингийн хяналтын систем
942 ## - Материалын төрөл
Зүйлийн төрөл Цахим ном