Маркетингийн удирдлага (Бичлэгийн дугаар. 137626)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02185 a2200469 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20231121110316.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 110605s2011 mp 000 | mon d
020 ## - ISBN
ISBN 978-99929-4-461-7
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
ББК ангилал 65.290-2я73
Зохиогчийн гурван тэмдэгт О-535
Нэмэлт тусгалт Сурах бичиг
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 1# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Отгонсүрэн Я
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/
Эрхлэн гаргасан байгууллага МУИС
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2я73 О-535
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Маркетингийн удирдлага
Оролцогчдын тухай мэдээ Хян. Э.Гүргэмжав
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэлийн газар Мөнхийн Үсэг
Хэвлэгдсэн он 2011
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 601
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар БС 36631-36645
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг маркетинг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг сурах бичиг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Шинэ зууны маркетинг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэглэгчид төвлөрсөн маркетингийн удирдлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Зах зээлд чиглэсэн стратегийн төлөвлөлт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Зах зээлийн боломжийн шинжилгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Мэдээллийг цуглуулах ба зах зээлийг хэмжих нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маркетингийн орчны шинжилгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэглэгчийн судалгаа
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллагын зах зээлд чиглэсэн маркетинг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Өрсөлдөгчийн судалгаа
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Байгууллагын зах зээлд чиглэсэн маркетинг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Өрсөлдөгчийн судалгаа
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маркетингийн стратеги боловсруулах нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маркетингийн стратеги
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Шинэчлэлт ба шинэ бүтээгдэхүүний шийдвэр
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээгдэхүүний амьдралын мөчлөгийн удирдлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний бодлого тактик
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Ангилал Зүйлийн төрөл Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Дансны дугаар
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4147 Бизнесийн Сургууль300008836631
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4149 Бизнесийн Сургууль300008836633
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4150 Бизнесийн Сургууль300008836634
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4151 Бизнесийн Сургууль300008836635
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4152 Бизнесийн Сургууль300008836636
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4153 Бизнесийн Сургууль300008836637
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4154 Бизнесийн Сургууль300008836638
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4155 Бизнесийн Сургууль300008836639
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4156 Бизнесийн Сургууль300008836640
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4157 Бизнесийн Сургууль300008836641
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4158 Бизнесийн Сургууль300008836642
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4159 Бизнесийн Сургууль300008836643
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4160 Бизнесийн Сургууль300008836644
Худалдан авсан2023-11-20Бизнесийн Сургууль2023-11-20 Ном2016-4161 Бизнесийн Сургууль300008836645