Ерөнхий боловсролын сургуулийн дунд ангийн сурагчдын цахим ба танхимын сургалтын үр дүнгийн харьцуулсан судалгаа (Бичлэгийн дугаар. 134619)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 02256nam a22003857a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
Код | MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20241112094131.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 230630s2023 mp dj||| |||| 00| | mon d |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
Бичлэг үүсгэгч номын сан | МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | Нэг сэдэвт бүтээл |
ББК ангилал | 74.2 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | А 751 |
Мэдлэгийн ялгаа | 74 - Боловсрол |
100 ## - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ | |
Зэрэг горилогч | Ариунгэрэл Оросоогийн |
110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ | |
Сургууль | МУИС .УБС |
Тэнхим | Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 74.2 А 751 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Судалгааны ажлын сэдэв | Ерөнхий боловсролын сургуулийн дунд ангийн сурагчдын цахим ба танхимын сургалтын үр дүнгийн харьцуулсан судалгаа |
Бага гарчгийн мэдээ | Математикийн хичээлийн жишээн дээр: Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл: |
Удирдагч | Д-р (Ph.D), дэд проф. Б. Дэнсмаа |
Шүүмжлэгч | Д-р (Ph.D) Ж. Үржинсүрэн |
Мэргэжлийн индекс | Е01110101 |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | УБ |
Хэвлэгдсэн он | 2023 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 62 |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | ЭШФ Маг Дип 7213 |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
Хэл | Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | тахимын сургалт |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | цахим сургалт |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | магистрын судалгааны ажил |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Танхим ба цахим сургалтын онол, арга зүй |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Сургалтын цахим хэрэглэгдэхүүн боловсруулах онол арга зүй |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Суралцагчдын мэдлэг, чадварыг үнэлэх арга |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Дунд ангийн сурагчдын танхим ба цахим сургалтын харьцуулсан судалгааны үр дүн |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Танхимын сургалтын судалгааны үр дүн |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Цахим сургалтын судалгааны үр дүн |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 6-р ангийн математикийн онлайн шалгалтын анализ |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 7-р ангийн математикийн онлайн шалгалтын анализ |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | 8-р ангийн математикийн онлайн шалгалтын анализ |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Танхим ба цахим сургалтыг харьцуулсан судалгааны үр дүн |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Магистрын ажил |