Текст томруулах:    
Japan's high schools (Бичлэгийн дугаар. 127379)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02535nam a22003977a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20221121143849.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 221018b1983 us ||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN
ISBN 0-520-04863-6
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Баримт бичгийн эмхэтгэл
ББК ангилал 74.2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт R 72
Мэдлэгийн ялгаа 74 - Боловсрол
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Rohlen T.P
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 74.2 R 72
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Japan's high schools
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар Berkeley
Хэвлэлийн газар University of California Press
Хэвлэгдсэн он 1983
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 363
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ГФ 20482
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Rohlen's book achieves exciting conjectural stances while providing us with rich and trustworthy substantive data and description. His treatment of schools as 'moral communities,' his call for new, culturally sensitive definitions of moral and creative goals in children's education, his interest in the consensus between parent, school, and society which underlies effective schooling are reason alone why this book should be read by anyone interested in the context and future of any educational system ... A splendid book for non-specialists, as well as for policymakers ... "--Merry T. White, The Review of Education "Rohlen uses education as the entering wedge for a good understanding of Japanese society in general. That the author was sensitive to and appreciative of Japanese ways is evident throughout."--Eloise Lee Leiterman, Christian Science Monitor "Never have I encountered a work on modem Japan which so skillfully captures what is intrinsically unique about the society. Indeed, Rohlen proves that comparative education need not be a litany of lifeless facts."--Linda Joffe, London Times Educational Supplement "On the basis of fourteen months of fieldwork in five Japanese high schools, the author integrates observation of the schools themselves with discussion of their relationships to higher education and society at large. . . . Rowen's conclusions offer insightful contributions to the current debate on secondary education in the United States.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Англи хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг education
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг Japanese education
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг secondary school
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The Social and Historical Context
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Five High Schools
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг History
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг University Entrance Exams: A National Obsession
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The Social Ecology of High Schools
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The Institution and the Experience
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Space and Time
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Organization
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Politics
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Instruction
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The Adolescent Pattern
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном