000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
02760nam a22003977a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20220708103416.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
220706b2018 xxk||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-1-84541-639-3 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Баримт бичгийн эмхэтгэл |
ББК ангилал |
65.433 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Q 19 |
Мэдлэгийн ялгаа |
65 - Эдийн засаг |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
65.433 Q 19 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Qualitative methods in tourism research |
Бага гарчгийн мэдээ |
Theory and practice |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Edited by W.Hillman, K.Radel |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
Bristol, UK |
Хэвлэлийн газар |
Blue Ridge Summit |
Хэвлэгдсэн он |
2018 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
293 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ГФ 20460 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
This volume seeks to expose and illustrate new approaches and thinking in qualitative methods that are being developed and implemented in tourism research. The contributions bring together various qualitative methods and approaches while also providing suggestions for the juxtaposition of qualitative and quantitative methods in mixed methods research. The book has been written with a cross-disciplinary approach which provides an insight into the art of research development from business, sociology and tourism perspectives. The chapters provide readers with a context and practical application examples for each method. They present a distinctive opportunity for social researchers from a range of disciplines, in particular tourism, to examine how to adapt the wide variety of qualitative approaches to their particular research needs |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Англи хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
economy |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
tourism economy |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
compilation of documents |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 1. Wendy Hillman and Kylie Radel: Introduction |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 2. Les Killion and Rickie Fisher: Ontology, Epistemology: Paradigms and Parameters for Qualitative Approaches to Tourism Research |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 3. Kylie Radel and Wendy Hillman: A Grounded Theory Approach to Tourism |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 4. Amie Matthews: Ethnographic Approaches to Tourism Research |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 5. Laura Sophia Fendt: Phenomenology in Leisure and Tourism Research |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 6. Gayle Jennings: Action Research and Tourism Studies |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 7. Kylie Radel: Participant Observation in Cross-Cultural Tourism Research |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 8. Kylie Radel: Aligning Western and Indigenous Ways of Doing Tourism Research: A Constructivist Grounded Theory Approach |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 9. Carolyn Daniels, Wendy Hillman and Kylie Radel: Qualitative Tourism Research: Focus Groups |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 10. Felicity Picken: The Interview in Tourism Research |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 11. Benjamin Lucca Iaquinto: A Mixed Methods Approach in Tourism Research |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chapter 12. Trini Espinosa Abascal, Martin Fluker and Min Jiang: Image-Use in Tourism Research Methodology |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |