000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
13279nam a2200937 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20241118190452.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
200902s2022 mp ||||| |||| 00| | mon d |
022 ## - ISSN |
ISSN |
1818-8478 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
МУИС-ийн эрдэм шинжилгээний бичиг |
Мэдлэгийн ялгаа |
72 - Шинжлэх ухаан |
ББК ангилал |
72+74.202 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Э 739 |
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ |
Эрхлэн гаргасан байгууллага |
МУИС-ШУС-НУС-Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
72+74.202 Э 739 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Эрдэм шинжилгээний бичиг |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Эх бэлт. Ц. Нямхүү |
Ботийн дугаар |
№22(567): |
Ботийн нэр |
Боловсрол судлал |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэгдсэн он |
2022 |
Хэвлэлийн газар |
МУИС-ийн хэвлэх үйлдвэр |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
310 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т25703-25704, НХУУТ 77314-77315, ЛавФ 954 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
МУИС-ийн Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхимээс эрхлэн гаргаж буй энэхүү бүтээлд Боловсрол судлал, Сэтгэл судлал сэдвийн хүрээнд бичигдсэн 50 гаруй бүтээл багтжээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
шинжлэх ухаан судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сэтгэл судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
МУИС-ийн эрдэм шинжилгээний бичиг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Aimin, М.Дэлгэржав. Өөр өөр чадвартай хос хэлтэй сурагчдын, бие даасан хяналттай чиг үүрэг холбогдох судалгааны үр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Wurichahu, М.Дэлгэржав. Монголын болон өвөр монголын дунд ангийн сурагчдын эцэг эхийн хандлагыг судалсан ур дун |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б.Ариунтуул, Я.Бадамсүрэн. Академик англи хэлний дунд тувшний хичээлд шинэ уте цээжлуулэх, хэрэглээнд оруулах дадлага хичээлд ой тогтоолтын зарим тугээмэл аргыг ашиглах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Д.Болормаа, Д.Бадамханд. Англи хэл-6 сурах бичгийн дасгал даалгавруудыг Блумын таксономийн тувшингээр судлах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Н.Буянхигииг, Ж.Даваа. “Барилгын засал-чимэглэлчин” мэргэжлээр суралцагчдад ур чадвар эзэмшуулэхэд нолоолох хучин зуйлсийг судалсан ур дун |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
“Монгол ёс, хумуужил” болон “иргэний ёс зуйн боловсрол” сурах бичгийн агуулга, арга зуйд хийсэн шинжилгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ч.Должинсүрэн, Г.Пүрэвчулуун, Б.Солонго, Ш.Ариунбаяр, Н.Ууганцэцэг, Г.Болорчимэг. Орон нутагт ажиллаж байгаа физик математикийн багш нарын мэргэжлийн хогжлийн хэрэгцээ шаардлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Х.Нансалмаа, М.Сугармаа. Эруул мэндийн нийгмийн ажил мэргэжлийн бакалаврын сургалтын дадлага ажилд хийсэн оорийн унэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ц.Отгонмягмар, Ж.Сүхбаатар. Мэргэжлийн боловсрол, сургалтын хотолбор, хувьсах зардлын шинжилгээний зарим үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Р.Дарьхүү. “Монгол ёс, хумуужил” болон “иргэний ёс зуйн боловсрол” сурах бичгийн агуулга, арга зуйд хийсэн шинжилгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ч.Должинсүрэн, Г.Пүрэвчулуун, Б.Солонго, Ш.Ариунбаяр, Н.Ууганцэцэг, Г.Болорчимэг. Орон нутагт ажиллаж байгаа физик математикийн багш нарын мэргэжлийн хогжлийн хэрэгцээ шаардлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Х.Нансалмаа, М.Сугармаа. Эруул мэндийн нийгмийн ажил мэргэжлийн бакалаврын сургалтын дадлага ажилд хийсэн өөрийн унэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ц.Отгонмягмар, Ж.Сүхбаатар. Мэргэжлийн боловсрол, сургалтын хөтөлбөр, хувьсах зардлын шинжилгээний зарим үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
О.Сайнзаяа, Ж.Даваа. Ээлжит хичээлийн толовлолтийн судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б. Сайханбаяр, А. Санжмятав. Багшийн хөгжилд нолоолох зарим хучин зуйлсийг тодруулах нь (Их дээд сургуулнйн жишээн дээр) |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Г. Уянга, И.Лхам. Нийгмийн чухал институт болох сургуулнйн талаарх Ж.Дьюигийн узэл баримтлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б.Хулан, М.Нарантуяа. Анагаах ухааны сургуулнйн номын сангаар уйлчлуулж байгаа оюутнуудын сэтгэл ханамж ба номын хурэлцээнд хийсэн судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ш.Цэрэндулам, Д. Чимгээ, А.Болор. “Бизнес хуний эрх”-ийн боловсрол бизнесийн сургуулнйн уурэг, оролцоо |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Н. Чанцалдулам, Д.Эрдэнэбаатар. ЕБС-ийн физикийн цом хотолборийг хэрэгжуулэхэд тулгарч буй асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Д.Эрдмаа, М.Дэлгэржав. Музейн боловсролын ажилтны хогжлийн зарим асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ГЭрдэнэбаяр, Д.Оюунгэрэл. Боловсролын зорилгын тухай зарим философичийн узэл санаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
СЭТГЭЛ СУДЛАЛ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Епкс, П.Одгэрэл. Уламжлалт анагаах ухаан дахь сэтгэлийн тухай асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Taoli, М.Дэлгэржав. Их сургуулийн оюутнуудын гар утасны хамаарал, цагийн менежментийн хандлага, хичээлээ хойш тавмх байдлыг судалсан иь /Өвөр Монгол оюутнуудын жишээн дээр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Xijier, М.Дэлгэржав. Эхчүүдийн фаббинг (Phubbing) нь сургуулийн омнох насны хүүхдийн сэтгэл түгшилтэд нөлөөлөх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Х.Адъяацогт, Д.Оюу-Эрдэнэ, Т.Ууганбаяр. Орхои аймгийн их, дээд сургуулийн багш, ажиллагсдын ажлын байрны сэтгэл ханамжийг судалсан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Г.Атарцэцэг, П.Одгэрэл. Үүрэн телефоны операторуудын сэтгэл хөдлөлийн чадамжийг судалсан үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Г.Атарцэцэг, П.Одгэрэл. Үүрэн телефоны операторуудын зан төлөвийн хурцдалыг судалсан үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
А.Бадамцэрэн. Хүнд хэлбэрийн хогжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн танин мэдэхүйг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б.Батжаргал, П.Одгэрэл. Сошиал медиа болон анхаарлын төвд байх эмгэг/Histrionic Personality Disorder/ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ш.Батцэцэг, М.Дэлгэржав. Төрсний дараах эмэгтэйчүүдийн сэтгэл гутрал гэр бүлийн харилцаанд нөлөөлөх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Э.Бямбасүрэн, Б.Уламбаяр. Цар тахлын өмнөх ба дараах үеийн сурагчдын компьютер тоглоомын хамаарлын харьцуулсан судалгаа (Орхон аймгийн ЕБС-ийн 8-12 дугаар ангийн сурагчдын жишээн дээр) |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Р.Гантулга, Ж.Баньдхүу, Л.Эрдэнэпүрэв, М.Дашпүрэв, Н.Галбадрах. Оюутны биеийн тамирын хичээл, дасгал сургуулилтад хандах хандлагыг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Э.Дэжид, М.Дэлгэржав. Өсвор насны хүүхдийн уур бухимдлын өдөөгч болон өөрийн үнэлэмжийг харьцуулан судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Т.Жаргалсайхан, А. Үүрийнтуяа, Д.Авирмэд, Г.Золжаргалан. Үе тэнгийнхний дээрэлхэлтэнд өртөхөд нөлөөлдөг хувь хүний эрсдэлт хүчин зүйлс |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
А.Мөнхжин, М.Дэлгэржав. Эрэгтэй хүний талаарх монгол уламжлалт хандлага ба түгшүүрийг судалсан үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б.Мөнх-Өлзий, М.Дэлгэржав. Цагдаагийн байгууллагын алба хаагчдын ажилласан жил, сэдэлжилтпйн хамаарлын судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Л.Мэнд-Оюун, Ш.Эрдэнэчимэг. Эмэгтэйчүүдийн үргүйдлийн сэтгэл зүйн зарим асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
А.Нандинжаргал, М.Дэлгэржав..13-18 насны цахим тоглоомын хамааралтай хүүхдийн эцэг эхдээ болон оөртөө хандах хандлагыг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б. Нараитулга, Э.Номин-Эрдэнэ, Б.Амаржаргал. Урлагийн сэтгэл заслын хөтөлбөрийг хэрэгжүүлсэн нь (Зорилтод бүлгийн 7-10. 15-19 насны хүүхдүүдийн жишээи дээр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
М.Нарантуяа, Б.Хулан, П.Саруул. Оюутан залуучууд дундах мансууруулах бодисоос урьдчилан сэргийлэх өнөөгийн байдал, хэрэглээ тархалтын түвшинг тодорхойлох |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б.Норов, П.Одгэрэл. Сэтгэл Х0ДЛӨЛПЙН чадамж болон зан төлөвийн хамаарлыг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Г.Нэргүгюаатар, М.Дэлгэржав. Цар тахлын үеийн оюутнуудын зан төлвийн хурцдалыг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Г.Иямгүнсэн, Ш.Эрдэнэчимэг. Ажилтны сэтгэл ханамжийн харьцуулсан судалгааны үр дүн (Хувийн болон төрийн өмчит байгууллагын жишээн дээр) |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б.Нямжав, М.Дэлгэржав. Хилийн цэргийн алба хаагчдын сэтгэлийн хөдөлгөөнийг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ц.Няшүү, М.Дэлгэржав. Оюутны сэтгэл зүйн байдал ба түгшүүрийн хамаарлыг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Т.Ойдовчимэд, Д.Сугармаа. Ботокс сэтгэл гутралд нөлөөлөх тухай товчхон |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Т.Өнөржаргал, М.Дэлгэржав. Монгол эцэг эхчүүдийн хүүхдээ хүмүүжүүлэх хэв маягийн онцлог нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
М.Өүлэн, М.Дэлгэржав .Залилах гэмт хэргийн хохирогчдын сэтгэл зүйн тусламж, үйлчилгээ авах хэрэгцээг судалсан үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
X. Сайнсанаа. Mongolian college student’s perceptions of characteristics of excellent teachers |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ч.Урангуа, Ш.Эрдэнэчимэг. Өсвөр насны хүүхдийн зан үйлд гэрийн тэжээвэр амьтны үзүүлэх нөлөөг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ш. Уранчимэг. Улаанбаатар хотын сурагчдын бие бялдрын өсөлт хөгжлийн харьцуулсан судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Д.Халиун, Б.Хишигням. Өсвөр насны хүүхдийн нийгэм сэтгэл зүйн дасан зохицолд “Байрлах суралцдаг” сургууль нөлөөлөх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Б.Энхжаргал, М.Дэлгэржав. Өсвөр насныхны өөрийн үнэлэмжийг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
А.Энх-Үйлс, Ш.Эрдэнэчимэг. Ялгаатай гэр бүлд өссөн хүүхдийн онцлогийг KFD проектив аргаар харьцуулан судалсан нь |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |