000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
05699nam a22009497a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20220901103437.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
220705b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-9919-23-294-8 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Баримт бичгийн эмхэтгэл |
ББК ангилал |
74.03 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Б 342 |
Мэдлэгийн ялгаа |
74 - Боловсрол |
100 ## - ЗОХИОГЧ |
Зохиогчийн нэр |
Батхуяг С |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
74.03 Б 342 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Боловсролын философи |
Бага гарчгийн мэдээ |
Орчин үеийн үзэл санаа |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Ред. Б.Жадамба |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэлийн газар |
Соёмбо принтинг |
Хэвлэгдсэн он |
2020 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
140 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 25858-25860, НХУУТ 77583-77587 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Энэхүү гарын авлагад "Боловсролын философи"-ийн чиглэлээр гарсан бүтээлүүд дэх мэдээллийг цуглуулж давталгүйгээр оруулснаас гадна өнөөдрийн манай нөхцөл байдалд "Боловсрол"-доо ямар байр сууринаас яаж хандах нь илүү зохистой байх талаас нь зохиогч өөрийнхөө үзэл санаагаа давхар тусгажээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсролын сэтгэлгээний түүх |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсролын гүн ухаан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДЛУУД |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Философийн талаар товч үгүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүн ба амьдрал... |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
“Хүн” ба “хүмүүн”. |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
"Бие хүн" |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүний хөгжил, төлөвшил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүний үйл ажиллагаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүний танин мэдэх үйл ажиллагаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүний амьдралын утга учир, мөн чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгэм амьд тогтолцоо |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
"Нийгэм" |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
"Нийгэм" ба "хүн" |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
БОЛОВСРОЛЫН ФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДАЛ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын философийн үүсэл, хөгжлийн тойм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Орчин үеийн боловсролын философи үзэл баримтлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын философийн судлагдахуун, судлах зүйл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол судлалын тулгуур ухагдахуунууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
"Боловсрол" |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол судлалын ухааны диалектик шинж |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын тогтолцоо |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
"Боловсролын үйлчилгээ” |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын тогтолцооны элементүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын үйлчилгээний чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын стандарт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлийн стандарт, хөтөлбөр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын байгууллага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Орчин үеийн боловсролын зорилго ба агуулга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ОРЧИН ҮЕИЙН БОЛОВСРОЛЫН ФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДАЛ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүүхдийн хөгжил ба боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын конструктив философи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүмүүнлэг-ардчилсан нийгмийн боловсролын үйлчилгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын үйлчилгээний зорилго, агуулга, үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдлэг, чадвар, хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдлэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Чадвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багшлахуй ба "багш"-ийн хөгжил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
БОЛОВСРОЛЫН ШИНЭЧЛЭЛИЙН ТУЛГУУР АСУУДЛУУД |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
"Боловсрол"-ын үзэл баримтлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын үзэл баримтлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багшийн үзэл баримтлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн үйл ажиллагааны шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн удирдлагын үзэл баримтлалын шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын агуулгын үзэл баримтлалын шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын арга зүйн үзэл баримтлалын шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын үнэлгээний үзэл баримтлалын шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ерөнхий боловсролын тогтолцооны шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын шинэчлэлийн удирдлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн соёлын шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Байгууллага дахь шинэчлэлийн удирдлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын шинэчлэлийг эрчимжүүлэхийн тулд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
БОЛОВСРОЛ СУДЛАЛЫН СУДАЛГААНЫ ШИНЭЧЛЭЛ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Арга судлалын чиг хандлагаа шинэчлэхийн үндэслэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын судалгааны арга судлалын тулгамдаж буй асуудлууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Судалгааны ажлын үр дүн ба практик хэрэглээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Судалгааны ажлын чанар ба сургалт |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |