Сургалтын тонгоруу аргыг туршсан үр дүн: (8-р ангийн үндэсний бичгийн хичээлийн жишээн дээр) (Бичлэгийн дугаар. 126022)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 02185nam a22003497a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
Код | MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20220701085547.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 220623b2022 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
Бичлэг үүсгэгч номын сан | МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | Нэг сэдэвт бүтээл |
ББК ангилал | 74.202 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | Ш 668 |
Мэдлэгийн ялгаа | 74 - Боловсрол |
100 ## - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ | |
Зэрэг горилогч | Шинэ-Эрдэнэ Лхагва-Эрдэнийн |
110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ | |
Сургууль | МУИС. ШУС. НУС |
Тэнхим | Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 74.202 Ш 668 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Судалгааны ажлын сэдэв | Сургалтын тонгоруу аргыг туршсан үр дүн: (8-р ангийн үндэсний бичгийн хичээлийн жишээн дээр) |
Бага гарчгийн мэдээ | Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил |
Удирдагч | Д-р проф. Ж.Даваа |
Шүүмжлэгч | Д-р. дэд проф. М.Дэлгэржав |
Мэргэжил | Сэтгэл судлал |
Мэргэжлийн индекс | Е01110101 |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | УБ |
Хэвлэгдсэн он | 2022 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 74 |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | Дип 6987 |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
Хэл | Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | магистрын дипломын ажил |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсрол |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | сургалт |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсрол сургалтын онол ба аргачлал |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | сургалтын тонгоруу арга |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Бүлэг 1. Сургалтын аргын талаарх үзэл онол |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Сургалтын уламжлалт болон тонгоруу аргын талаарх үзэл хандлага |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Дунд ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлог, сурах арга барил |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Бүлэг 2. Сургалтын тонгоруу аргыг үндэсний бичгийн хичээлд туршсан үр дүн |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | “Үйлийн тодотгон холбох, нөхцөлдүүлэн холбох нөхцөлүүдийг зөв бичих” бүлэг сэдвийг тонгоруу аргаар боловсруулж туршсан үр дүн |
740 ## - ГАРЧИГ | |
Гарчиг | “Үйлийн тодотгон холбох, нөхцөлдүүлэн холбох нөхцөлүүдийг зөв бичих ” нэгж хичээлийг тонгоруу аргаар зааж туршсан үр дүн |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Магистрын ажил |