Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүй (Бичлэгийн дугаар. 124664)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 03217nam a22004697a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20230519080411.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 200131s2019 mp d|||| |||| 00| | mon d
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сан МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 65.290-2(1)+74.58
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Г 214
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 ## - ДОКТОРЫН ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ
Доктор Ганбат Эрдэнэбатын
110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ
Сургууль ХААИС
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2(1)+74.58 Г 214
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Докторын бүтээлийн сэдэв Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүй
Бага гарчгийн мэдээ Их сургуулиудын жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын докторын (Ph.D) зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл:
Удирдагч Д-р.(Ph.D), проф. Д.Дорлигсүрэн, д-р.(Ph.D), Ц.Алтанбат
Шүүмжлэгч Д-р.(Ph.D), проф. Б.Даваасүрэн, д-р.(Ph.D), проф. Ц.Ганбат
Мэргэжил Бизнесийн удирдлага
Мэргэжлийн индекс F04130101
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэгдсэн он 2019
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 101
Дагалдах материал CD-тэй
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Цахим Дисс 718
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг байгууллагын удирдлага
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг Монгол улсын дээд боловсрол
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг дээд боловсрол
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг үйлчилгээний брэнд
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг диссертац
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Брэнд, брэндийн үнэ цэнэ, түүнийг үнэлэх арга зүй
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Брэнд, брэндийн үнэ цэний судлагдсан байдлын тойм
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэглэгчдэд суурилсан брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүй
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Ажиллагсдад суурилсан брэндийн үнэ цэний судалгааны үр дүн
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Санхүүд суурилсан брэндийн үнэ цэний арга зүй
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Их сургуулиудын брэндийн үнэ цэний харьцуулсан судалгаа
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Монгол улсын дээд боловсролын салбарын өнөөгийн байдал
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Их сургуулиудын хэрэглэгчдэд суурилсан брэндийн үнэ цэний судалгаа
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Магистрын оюутнуудад суурилсан их сургуулийн үнэ цэнд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгааны загварын үр дүн
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Санхүүд суурилсан брэндийн үнэ цэний судалгааны үр дүн
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Бакалаврын оюутнуудад суурилсан брэндийн үнэ цэний судалгааны үр дүн
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Их сургуулиудын багш нарт суурилсан брэндийн үнэ цэний судалгаа
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Их сургуулиудын төгсөгчдийн чанарыг үнэлсэн ажил олгогчдын үнэлэмж
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Их сургуулиудын брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүй, үнэ цэнийг сайжруулах боломж
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Цахим диссертаци
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Ангилал Зүйлийн төрөл Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Дансны код Дансны дугаар
Бэлэг, хандив2022-04-22Цахим номын сан2022-04-22 Цахим диссертаци2022-3188 Цахим номын сан Цахим диссертаци 4141718