Second language acquisitio (Бичлэгийн дугаар. 124374)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 06988nam a22017417a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20220404132827.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 220228b2008 nyu||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN
ISBN 978-0805854985
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Сурах бичиг
ББК ангилал 81.1
Зохиогчийн гурван тэмдэгт G 24
Мэдлэгийн ялгаа 81 - Хэл шинжлэл
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Gass S.M., Selinker L
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 81.1 G 24
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Second language acquisitio
Бага гарчгийн мэдээ An introductory course
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ
Дахин гаралтын дугаар 3rd ed
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар New York
Хэвлэлийн газар Routledge
Хэвлэгдсэн он 2008
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 593
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ГФ 20319
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ The new and updated edition of this bestselling introductory textbook is a comprehensive overview of the field of second language acquisition. In an easy-to-read, accessible style, it provides students with information about the scope of the field, but also provides background information on related areas such as first language acquisition. The book introduces students to current issues of data collection and data analysis, as well as provides an historical overview of the field, thus giving students context and perspective about how today's issues arise from earlier approaches.
Each chapter offers discussion questions and/or problems so that students can put their knowledge to use in a way that is relevant to what they have learned, but that also challenges them to go beyond what is in the chapter and to relate information across chapters.
The book covers a range of areas of second language research including sociolinguistic, psycholinguistic, and linguistic perspectives. It also includes a chapter on the lexicon and on instructed second language learning. The concluding chapter pulls the information in the previous chapters together into a coherent framework that challenges students to think about the field of second language acquisition as a whole.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Англи хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг linguistics
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг applied linguistics
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг other linguistics
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг second language acquisition
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The study of second language acquisition
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Definitions
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The nature of language
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Sound systems
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Morphology and the lexicon
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Semantics
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Pragmatics
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The nature of nonnative speaker knowledge
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Suggestions for additional reading
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Points for discussion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Related disciplines
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг SLA and related disciplines
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Third language acquisition/multilingualism
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Related disciplines
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Heritage language acquisition
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Bilingual acquisition
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг First language acquisition
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Babbling and pronunciation
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Morphology
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Suggestions for additional reading
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Points for discussion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Second and foreign language data
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Data analysis
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Data set I: plurals
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Data set II: verb + Ang markers
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Data set III: prepositions
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Syntax What data analysis does not reveal
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Data collection
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Eliciting speech samples
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Eliciting reactions to data
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Verbal report data
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Measuring non-linguistic information
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Measuring general proficiency standardized language tests
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Replication
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Issues in data analysis
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг What is acquisition?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion Suggestions for additional reading
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Points for discussion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The role of the native language: an historical overview
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Introduction
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Behaviorism
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Linguistic background
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Psychological background
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Contrastive Analysis Hypothesis
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Suggestions for additional reading
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Points for discussion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Recent perspectives on the role of previously known languages
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Theories of learning
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Child second language acquisition
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Child second language morpheme order studies
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Adult second language morpheme order studies
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Revised perspectives on the role of the native language
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Avoidance
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Differential learning rates
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Different paths
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Predictability/selectivity
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Second language processing
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Interlanguage transfer
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Points for discussion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Formal approaches to SLA
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Introduction
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Universal Grammar
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Initial state
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг principles
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг parameters
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Falsification
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Transfer: the UG perspective
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Levels of representation
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Clustering
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Learnability
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Phonology
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Markedness Differential Hypothesis
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Similarity/dissimilarity: Speech Learning Model
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Optimality Theory
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ontogeny Phylogeny Model
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Suggestions for additional reading
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Points for discussion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Typological and functional approaches
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Introduction
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Typological universals
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Test case I: the Accessibility Hierarchy
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Test case II: the acquisition of questions
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Test case III: voiced/voiceless consonants
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Falsifiability
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Typological universals: conclusions
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Functional approaches
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Tense and aspect: the Aspect Hypothesis
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Discourse Hypothesis
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Concept-oriented approach
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Suggestions for additional reading
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Points for discussion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Looking at interlanguage processing
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Connectionist/emergentist models
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Processing approaches
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Processability Theory
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Information processing: automaticity, restructuring, and U-shaped learning
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Input Processing
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Knowledge types
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Acquisition-Learning
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Declarative/procedural
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Implicit/explicit
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Representation and control
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Interface of knowledge types
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Weak interface
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Strong interface
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Psycholinguistic constructs
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Attention
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Working memory
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Monitoring
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Conclusion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Suggestions for additional reading
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Points for discussion
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Interlanguage in context
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Introduction
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Variation
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном