000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
04784nam a22007217a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20220401111550.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
211230b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-9919-9714-2-7 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Гарын авлага |
ББК ангилал |
74.26я7 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Т 441 |
Мэдлэгийн ялгаа |
74 - Боловсрол |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
74.26я7 Т 441 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Тогтвортой хөгжлийн зорилгын төлөөх боловсролыг суралцахуйд интеграцчилах арга зүй: Суурь боловсрол |
Бага гарчгийн мэдээ |
Багшийн гарын авлага |
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ |
Дахин гаралтын дугаар |
2 дахь хэвл |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэлийн газар |
Битпресс |
Хэвлэгдсэн он |
2021 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
420 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 25083-25086 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Энэхүү багц номонд 1972 оноос хойших дэлхий нийтийн түвшин дэх ТХ ба ТХБ-ын түүхэн замнал, үйл явцын өрнөл, тэдгээрийн зорилго, агуулга арга хандлагын интеграцыг НҮБ-ын тулгуур баримт бичгүүдэд үндэслэн тоймлож бүхэлд нь харах, улмаар түүний Монгол Улсад тусгалаа олж, боломж бүрдсэнээр тогтвортой байдлын асуудалд хандахдаа тухайн цаг үе, үйл явдлаар хязгаарлахгүй, өмнөх туршлага, сургамждаа тулгуурлан үйл явцын динамик тасралтгүй шинжийг хадгалан бүхэл бүтэн, дотоод саланги чанарынх нь нэгдлийг голлон барьж, алсын хараатайгаар сэтгэн бодож, үйлдэн гүйцэтгэх нь үр өгөөжтэй болохын чухлыг дурджээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
ерөнхий боловсролын хичээл заах аргачлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сургалтын аргачлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ТХЗБ-ын суралцахуйн зорилт, сэдэв, аргазүй ТБ-ын цогц чадамж болон ЕБС-ийн цөм хөтөлбөр хоорондын хамаарал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэл, хүмүүнлэгийн ухаан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэл, хүмүүнлэгийн ухааны судлагдахууны интеграц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Монгол хэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Уран зохиол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үндэсний бичиг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Англи хэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Орос хэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Биеийн тамир |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Математик, мэдээллийн технологийн судлагдахууны интеграц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Математик |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээллийн технологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Байгалийн ухаан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Байгалийн ухааны судлагдахууны интеграц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Физик |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Биологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хими |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Газар зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгмийн ухаан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгмийн ухааны судлагдахууны интеграц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Түүх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгэм судлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Урлаг, дизайн технологийн судлагдахууны интеграц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хөгжим |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дүрслэх урлаг, технологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дизайн технологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтыг дэмжих үйл ажиллагаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ТХБ-ыг сургалтыг дэмжих үйл ажиллагаанд интеграцчилах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Иргэний боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Амьдрах чадварт суралцах үйл ажиллагаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлээс гадуурх үйл ажиллагаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ТХЗБ-ын суралцахуйн зорилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ТХЗБ-ын сэдэв |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ТХЗБ-ын арга хандлага, арга техник |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тогтвортой байдлын түлхүүр 8 цогц чадамж |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын цам хөтөлбөрийн ТХЗБ-д хамаарах суралцахуйн зорилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын цөм хөтөлбөрийн суралцахуйн зорилт ба ТХЗБ-д хамаарах сургалтын арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ТБ-ын цогц чадамжийн төлөвшилд сургалтын цөм хөтөлбөрийн суралцахуйн зорилтын оруулах хувь нэмэр |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |