Pink globalization : Hello Kitty's trek across the Pacific (Бичлэгийн дугаар. 123683)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02675nam a22003857a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20211001174940.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 210930b2013 us ||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN
ISBN 978-0-8223-5351-5
-- 978-0-8223-5363-8
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 71.05
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Y 22
Мэдлэгийн ялгаа 71 - Соёл
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Yano, Christine Reiko
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 71.05 Y 22
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Pink globalization : Hello Kitty's trek across the Pacific
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар Durham
Хэвлэлийн газар Duke University Press
Хэвлэгдсэн он 2013
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 322
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ГФ 20284
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ In Pink Globalization, Christine R. Yano examines the creation and rise of Hello Kitty as a part of Japanese Cute-Cool culture. Yano argues that the international popularity of Hello Kitty is one aspect of what she calls pink globalization—the spread of goods and images labeled cute (kawaii) from Japan to other parts of the industrial world. The concept of pink globalization connects the expansion of Japanese companies to overseas markets, the enhanced distribution of Japanese products, and the rise of Japan's national cool as suggested by the spread of manga and anime. Yano analyzes the changing complex of relations and identities surrounding the global reach of Hello Kitty's cute culture, discussing the responses of both ardent fans and virulent detractors. Through interviews, Yano shows how consumers use this iconic cat to negotiate gender, nostalgia, and national identity. She demonstrates that pink globalization allows the foreign to become familiar as it brings together the intimacy of cute and the distance of cool. Hello Kitty and her entourage of marketers and consumers wink, giddily suggesting innocence, sexuality, irony, sophistication, and even sheer happiness. Yano reveals the edgy power in this wink and the ways it can overturn, or at least challenge, power structures.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Англи хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг cultural studies
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг cultural and social characteristics
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг urban culture
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Preface : grabbing the cat by its tail, or how the cat grabbed me
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Introduction : kitty-Japan-global
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Kitty at home : Kawaii culture and the Kyarakuta business
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Marketing global kitty : strategies to sell friendship and "happiness"
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Global kitty: here, there, nearly everywhere
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Kitty backlash: what's wrong with cute?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Kitty subversions: pink as the new black
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Playing with kitty : serious art in surprising places
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Japan's cute-cool as global wink
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Appendix. Sanrio and Hello Kitty timeline.
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Ангилал Зүйлийн төрөл Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Нийтийн тэмдэглэл Дансны дугаар
Бэлэг, хандив2021-09-30Гадаад фонд2023-07-06 Ном2021-5653 Гадаад фонд28000Гадаад номын уншлагын танхим6020284