Текст томруулах:    
Marketing channel strategy (Бичлэгийн дугаар. 122644)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02113cam a2200349 i 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20210331113842.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 191016t20152020en a b 001 0 eng d
020 ## - ISBN
ISBN 978-0-13-335708-0
020 ## - ISBN
ISBN 9780367262099
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Бусад
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт P 18
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 1# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Palmatier, Robert W
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 P 18
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Marketing channel strategy
Оролцогчдын тухай мэдээ Edit. Robert W. Palmatier, Eugene Sivadas, Louis W. Stern, and Adel I. El-Ansary.
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ
Дахин гаралтын дугаар Eighth ed
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар NY
Хэвлэлийн газар Routledge
Хэвлэгдсэн он 2015
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 466
Бусад тоон мэдээлэл illustrations
Хэмжээ 26cm
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ГФ
505 0# - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach is the first book on the market to offer a completely unique, updated approach to channel marketing. Palmatier and Sivadas have adapted this classic text for the modern marketing reality by building a model that shows students how to engage customers across multiple marketing channels simultaneously and seamlessly. The omni-channel is different from the multi-channel. It recognizes not only that customers access goods and services in multiple ways, but also that they are likely doing this at the same time; comparing prices on multiple websites, and seamlessly switching between mobile and desktop devices. With the strong theoretical foundation that users have come to expect, the book also offers lots of practical exercises and applications to help students understand how to design and implement omni-channel strategies in reality. Advanced undergraduate and graduate students in marketing channels, distribution channels, B2B marketing, and retailing classes will enjoy acquiring the most cutting-edge marketing skills from this book.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Англи хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг management
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг planning
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг marketing
700 1# - ХАМ ЗОХИОГЧИД
Ба бус Louis W.Stern, Adel I. El-Ansary
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Part I Introduction
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Part II Designing channel strategies
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Part III Channel structures and strategies
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Implementing channel strategies
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном