000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
03170nam a22004817a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20230519105848.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
210121s2020 mp de||| |||| 00| 0 mon d |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сан |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Нэг сэдэвт бүтээл |
ББК ангилал |
88.8 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
А 486 |
Мэдлэгийн ялгаа |
88 - Сэтгэл судлал |
100 ## - ДОКТОРЫН ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ |
Доктор |
Алтанхундага Хажидын |
110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ |
Сургууль |
МУБИС |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
88.8 А 486 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Докторын бүтээлийн сэдэв |
Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн илрүүлэг, эрт үеийн дэмжих хөтөлбөрийг туршсан үр дүн |
Бага гарчгийн мэдээ |
Цэцэрлэгийн ахлах бүлгийн хүүхдийн жишээн дээр: Сэтгэл судлалын ухааны доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл: |
Удирдагч |
Д-р. (Ph.D), проф. Б.Туяа |
-- |
Д-р. (Ph.D), дэд проф. Д.Баяраа |
Шүүмжлэгч |
Д-р. (Ph.D), дэд проф. Г.Батцэнгэл |
-- |
Д-р. (Ph.D), дэд проф. М.Нарантуяа |
Мэргэжил |
Сэтгэл судлал |
Мэргэжлийн индекс |
F03130101 |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэгдсэн он |
2020 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
156 |
Дагалдах материал |
CD-тэй |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Дисс 741 |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сэтгэл судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
хүүхдийн сэтгэл судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
хүүхдийн сэтгэцийн хөгжил |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
диссертац |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүснэгтийн жагсаалт |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Зургийн жагсаалт |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хавсралтын жагсаалт |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэр томъёоны тайлбар |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Удиртгал |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэгдүгээр бүлэг. Хүүхдийн хөгжлийн бэрхшээлийн илрүүлэлт, эрт үеийн дэмжлэгийн талаарх онол, үзэл баримтлал |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүүхдийн хөгжлийн бэрхшээл, тэдгээрийн төрөл, онцлог |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн илрүүлэлтийн онол, арга зүйн үндэслэл |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
өгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн эрт үеийн дэмжлэгийн онол, арга зүйн үндэслэл |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэгдүгээр бүлгийн дүгнэлт |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хоёрдугаар бүлэг. Цэцэрлэгийн ахлах бүлгийн хүүхдийн хөгжлийн бэрхшээлийн илрүүлэлт, эрт үеийн дэмжих хөтөлбөрийн хэрэгжилтийн үр дүн |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Судалгааны арга зүй, аргачлал |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Цэцэрлэгийн ахлах бүлгийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг илрүүлэх судалгааны үр дүн |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Аутизмын хүрээний эмгэгтэй байж болзошгүй хүүхдэд эрт үеийн дэмжих хөтөлбөрийн загварыг туршсан үр дүн |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хоёрдугаар бүлгийн дүгнэлт |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ерөнхий бүлгийн дүгнэлт |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ном зүй |
740 ## - ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хавсралт |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Диссертаци |