000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
15550nam a2201957 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20240108112248.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
200430s2020 mp ||||| |||| 00| | mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-9919-23-117-0 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Сурах бичиг |
Мэдлэгийн ялгаа |
6 - Нийгэм |
ББК ангилал |
60.56я73 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Т 587 |
100 ## - ЗОХИОГЧ |
Зохиогчийн нэр |
Төмөр-Очир С |
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ |
Эрхлэн гаргасан байгууллага |
Хангай дээд сургууль, Оберлин их сургууль |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
60.56я73 Т 587 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Ерөнхий хийгээд боловсролын социологи |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Ред. Т.Цэнд-Аюуш |
Бага гарчгийн мэдээ |
Сурах бичиг |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэлийн газар |
ЗГ-ын хэвлэх |
Хэвлэгдсэн он |
2020 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
472 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 23437-23439, НХУУТ 73526-73532 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Нийгмийн амьдралд боловсролын гүйцэтгэх үүрэг, байр суурь, зорилт, асуудал хийгээд зөрчил, түүнийг шийдвэрлэх арга зам, хямралт төлөв байдлаас гарах арга, боловсролын хүрээнд багтаж буй социал нийтлэгийн үйл ажиллагааны хэлбэр, харилцан үйлчлэлийн үйл явц, боловсролын бололцоот хувьсалт өөрчлөлтийг төлөгчлөх мөн Монголын боловсролын хөгжиж ирсэн түүх, өнөөгийн байдал, ирээдүйн төлөв байдлын талаар уг номонд тусгажээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
нийгмийн шинжлэх ухаан |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
нийгмийн социологи |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол судлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологи нийгмийн тухай бие даасан шинжлэх ухаан мөн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн шинжлэх ухааны судалгааны обьект, судлах зүйл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн шинжлэх ухааны эх сурвалж, өнөөгийн байдал, хэтийн төлөв |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн судалгааны аргууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн судалгааны мөн чанар, үе шат, хөтөлбөр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Түүврийн арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн түүвэр судалгаа түүний үндсэн ойлголтууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Түүврийн зохимжтой хэмжээг тогтоох |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Түүвэр судалгааны хэлбэрүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээлэл цуглуулах аргууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Баримт бичиг судлах арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ажиглалтын арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Асуух арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Туршилтын арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социометрийн арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүн ам зүйн шинжилгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээлэлд шинжилгээ хийх аргууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэмжилтийн арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээллийг шинжлэх математик аргууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүлэглэх арга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дундаж хандлагын үзүүлэлт, математик дундаж, дисперс |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мод, медиан, квартал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гаусын тархалт, хязгаарын гол теорем. Пирсоны болон Стьюдентийн тархалт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хувьсагчдын харилцан хамаарлын шинжилгээ, Нэгэн хүчин зүйлийн шинжилгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хоёр санамсаргүй хэмжигдэхүүн хоорондоо хамааралгүй байх тухай таамналыг шалгах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Харилцан холбооны хэмжээс болох корреляцийн коэффициент |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэрлэсэн шкалтай хувьсагчийн харилцан холбооны корреляцийн коэффициент |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Рангийн корреляцийн коэффициент |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Харилцан үйлчлэлийн хамаарлыг судлах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үр дүнг шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол олон шинжлэх ухааны судалгааны обьект болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол түүний үүсэл хөгжил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролд хандах социологийн хандлагууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Функционалист хандлага. Боловсролын үүрэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мөргөлдөөний хандлага: Боловсрол хийгээд нийгмийн давхраажилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Интеракционист хандлага: Боловсрол хийгээд өдөр тутмын амьдрал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгэм хүмүүнлэгийн шинжлэх ухааны хүрээн дэх боловсролын асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролд хандах сурган хүмүүжүүлэх ухааны хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролд хандах философийн хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролд хандах эдийн засгийн хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролд хандах социологийн хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын тухай шинжлэх ухаануудын харилцан холбоо хийгээд хил заагийн асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролыг олон шинжлэх ухааны заагт судлах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын социологи бол социологийн шинжлэх ухааны өвөрмөц салбар мөн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын социологи бүрэлдэн тогтсон нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролд шинжлэх ухааны үүднээс хандах нь чухал болох тухай |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын социологи үүсэх урьдчилсан нөхцлүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын социологийн үүсэл хөгжил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын социологийн онолын уламжлал өнөөгийн чиглэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын социологийн объект, судлах зүйл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын социологийн судлах зүйлийн талбарын өөрчлөлт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын социологийн судалгааны арга зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн бүтэц ба боловсролын социологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн судалгааны объект судлах зүйл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологи хийгээд сургалтын мэдлэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн асуудал болох боловсролыг судлахад мэдлэгийн үүрэг, байр суурь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн үзлийн үүднээс сургалтын мэдлэгийг авч үзэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын мэдлэг бол боловсролын болон мэдлэгийн социологийн харилцан үйлчлэлийн асуудал болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын байгууллага дахь социологийн судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын парадигм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Парадигмын тухай ойлголт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Парадигмыг бүтээх зарчмууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Төр-боловсролын парадигм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйлдвэрлэл-боловсролын парадигм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Шинжлэх ухаан-боловсролын парадигм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Соёл - боловсролын парадигм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гэр бүл-боловсролын парадигм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын парадигмын тодорхойлогч болох боловсролын агуулга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие дааж эзэмших боловсрол бол XXI зууны боловсрол мөн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие дааж эзэмших боловсролд. ШИнэ парадигм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие дааж эзэмших боловсролыг судлах хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие дааж эзэмших боловсрол бол социал үзэгдэл мөн: ойлголт, үүрэг, хэлбэр, судлах асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие даан эзэмших боловсрол гэдэг ойлголт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие дааж эзэмших боловсролын үүрэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие дааж эзэмших боловсролын хэлбэр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие дааж эзэмших боловсролын судалгааны асуудлын талбар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээллийн нийгэм дэх бие дааж эзэмших боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээллийн эрин дэх бие дааж эзэмших боловсрол, шинэ боломж, шинэ зөрчил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээллийн технологийн үүднээс бие дааж эзэмших боловсролыг авч үзэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн өмнөх боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн өмнөх боловсрол судалгааны судлах зүйл болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн өмнөх болон мэргэжлийн боловсрол: нэгдэл ялгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгэмшилтийн шалгуур үе шат |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгэмшилтийн түвшин |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн өмнөх боловсролын социал асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хуучин хандлага ба тайлбарлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн өмнөх боловсрол хийгээд гэр бүл харилцан үйлчлэлийн зохимжтой загварын эрэл хайгуул |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн өмнөх боловсролын харилцан үйлчлэлийн хэв маяг болон хүмүүжлийн стратеги |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургууль бол боловсролын байгууллага мөн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургууль хийгээд нийгэм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургууль доторх болон түүний эргэн тойрны зөрчил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурагчид хийгээд багш нарын харилцан үйлдлийн шинж |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн сурагчид бол социал нийтлэг мөн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багш нар бол социал нийтлэг мөн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургууль хийгээд бусад социал нийтлэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургууль хийгээд боловсролын хүрээний бусад байгууллага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэмэлт боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэмэлт боловсролын тухай ойлголт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэмэлт боловсролын үүрэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэмэлт боловсролын социал асуудлууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэмэлт боловсролд хандах шинэ үзэл бодол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн боловсрол бол судалгааны судлах зүйл болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн боловсролын тухай ойлголт, үүрэг хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн боловсролын түвшнүүдийн уялдаа холбоо |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйлдвэрлэлийн болон социал зайлшгүй мэргэжлийн боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн боловсролын социологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн анхан шатны боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ерөнхий нөхцөл байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн анхан шатны сургуулийн сурагчид социал нийтлэг болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн анхан шатны боловсролын шинэтгэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн анхан шатны боловсролын хямрал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хямралыг даван туулах арга зам |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн анхан шатны хосолмол тогтолцоо |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн анхан шатны боловсролд шинэ парадигм зайлшгүй болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн дунд шатны боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социологийн анхаарлын хомсдол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Социал нийтлэг хийгээд тэдгээрийн харилцан үйлчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн дунд боловсролын асуудал, хэтийн төлөв |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн дээд боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ерөнхий нөхцөл байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дээд боловсролын төрийн бус өмчийн салбар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дээд боловсролын үүрэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дээд боловсрол хийгээд хөдөлмөрийн зах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дээд боловсрол хийгээд олон улсын боловсролын орон зай |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын чанар социологийн асуудал болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын чанарын асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын чанарын тухай сурган хүмүүжүүлэх ухааны тайлбар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын чанарт хандах удирдлагын хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын чанарыг судлах социологийн хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын чанарыг судлах социологийн тодорхой судалгааны туршлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын чанарын судалгааны арга зүй, аргачлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын агуулга, үйл явц, үр дүнгийн чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын эмпирик судалгааны технологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эмпирик судалгааны тухай ойлголт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын эмпирик судалгааны тоон стратеги |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тоон стратегийн онцлог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын эмпирик судалгааны хөтөлбөр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын эмпирик судалгааны чанарын стратеги түүний онцлог |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |