000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
10409nam a2201513 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20221019095258.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
200114b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-99978-2-690-9 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Бусад |
ББК ангилал |
74.03+87.3 |
Мэдлэгийн ялгаа |
74 - Боловсрол |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Д 808 |
100 ## - ЗОХИОГЧ |
Зохиогчийн нэр |
Дью Жон |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
74.03+87.3 Д 808 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Ардчилал ба боловсрол: Боловсролын философийн удиртгал |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Хөрв. А.Заяадэлгэр, Д.Ундрах, Д.Алтанцэцэг, С.Эрдэмчимэг |
-- |
Ред. Б.Жадамба |
246 ## - ЗЭРЭГЦЭЭ ГАРЧИГ |
Зэрэгцээ гарчиг |
Democracy and education |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэлийн газар |
Мөнхийн үсэг |
Хэвлэгдсэн он |
2018 |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
400 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 23165-23167, НХУУТ 73070-73076 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Энэхүү бүтээл нь ихээхэн алдартай бөгөөд боловсролын прагматик философийн суурь бүтээлүүдийн нэг юм. Номын гол санаа нь зарим философийн урсгалын санал болгож байгаа шиг боловсрол залуу үеийг ирээдүйн амьдралд бэлтгэх төдий зүйл биш, харин боловсрол өөрөө амьдрал гэж үзэх тухай бөгөөд энэ номонд дэвшүүлсэн санааг хүмүүний төрөлх араншин, үйл, мөн чанарт үндэслэн санал болгосон нь зуун дамжин яригдах сэдэв болж чаджээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сурган хүмүүжүүлэх сэтгэлгээ |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсролын философи |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсролын гүн ухаан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол амьдралын зайлшгүй хэрэгцээ болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдлэг, туршлага дамжуулах явцад амьдрал шинэчлэгдэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол ба харилцаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Албан боловсрол олгох газар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол нийгмийн үйл ажиллагаа болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүрээлэн буй орчны мөн чанар, утга учир |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгмийн орчин |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгмийн харилцаа хүнийг гэгээрүүлэх үүрэгтэй болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургууль тусгай орчин болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол чиглүүлэх үүрэгтэй болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүрээлэн буй орчин чиглүүлэгч болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгмийг чиглүүлэх арга замууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дуураймал байдал ба нийгмийн сэтгэл зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол дахь хэрэглээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол ахиц дэвшил болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ахиц дэвшил явагдах урьдчилсан нөхцөл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дадал зуршлыг хөгжсөний илрэл гэж үзэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хөгжил хэмээх ойлголтын боловсрол дахь утга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол хүнийг бэлтгэх, нээх, аливаад сургах үүрэгтэй тухай |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол бэлтгэл болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол ухааныг нээж, задалж өгөх үүрэгтэй тухай |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол оюуны чадавхыг хөгжүүлэх хэрэгсэл болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын консерватив бас прогрессив чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролоор дамжуулан оюун ухааныг хэлбэржүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол өнгөрснийг товчлох, хуучнаа дурсан санах үйл явц болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол дахь ардчиллын тухай ойлголт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүмүүний нийгэмшихүйг хэрэгжүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ардчилсан төгс байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Платоны боловсролын гүн ухаан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XVIII зууны индивидуалист үзэл санаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол нийгмийн ч, үнэдсний ч байх тухай |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын зорилго |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Зорилгын мөн чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролд хэрэглэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сайн зорилгод тавигдах шаардлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Төрөлх чадварын хөгжил, нийгмийн үр ашгийг зорилго болгох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүний төрөлх чадвар боловсролын зорилгыг тодорхойлох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгмийн үр ашгийг зорилго болгох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Соёл зорилго болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сонирхол ба зарчим |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
хэрэглэж буй хэллэгийн утга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүсэл сонирхол хэмээх ойлголтын боловсрол дахь ач холбогдол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тавигдаж буй асуудлын нийгмийн утга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Туршлага ба бодол сэтгэхүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Туршлагын мөн чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролоор дамжуулан сэтгэхүйг хөгжүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Аргазүйн ач холбогдол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Аргазүйн мөн чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Арга, агуулгын нэгдмэл чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ерөнхий болон хувь хүнд зориулсан арга зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хувь хүнд зориулсан аргазүйн онцлог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Судлагдахууны мөн чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Суралцагчийн байр сууринаас судлах агуулгыг хөгжүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Шинжлэх ухаан буюу оновчтой мэдлэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Судлах хичээлийг сонгох нь нийгмийн асуудал болох тухай |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тоглох, ажил хийх аргыг сургалтын хөтөлбөрт багтаах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүүхдээр өөрөөр нь хийлгэх аргыг сургалтад түлхүү ашиглах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боломжит ажил, туршилтууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ажил хийх, тоглох |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Газарзүй болон түүхийн хичээлийн ач холбогдол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үндсэн үйл ажиллагааны агуулгыг өргөтгөх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Түүх болон газарзүйн ухааны зөрчилтэй мөн чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Түүх ба өнөөгийн нийгмийн амьдрал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлийн төлөвлөгөөн дэх байгалийн шинжлэх ухааны хичээлүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Логикийн болон сэтгэлзүйн асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Шинжлэх ухаан ба нийгмийн дэвшил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол дахь натурализм ба гуманизм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын үнэ цэнэ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ухаарлын мөн чанар буюу үнэ цэнийг ойлгох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Судлах хичээлүүдийн үнэлэмж |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэ цэнийн бүтэц, ангилалт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ажил хөдөлмөр ба чөлөөт байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эсрэг тэсрэгийн эх үндэс |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өнөөгийн нөхцөл байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Оюуны болон практик судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Туршлага, бодит мэдлэг хоёрын ялгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Туршлага, мэдлэгийн талаарх орчин үеийн онол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Туршлага туршилт болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Байгаль болон Нийгэм судлал: Натурализм ба Гуманизм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гуманист судалгааны түүхэн тойм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Байгальд чиглэсэн орчин үеийн шинжлэх ухаанч сонирхол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өнөөгийн боловсролын асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хувь хүн ба хүрээлэн буй ертөнц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Оюун ухааныг цэвэр дотоод ертөнц гэж үзэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие даасан оюун ухаан өөрчлөн зохион байгуулагч болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол дахь тусгал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсрол дахь мэргэжлийн боловсролын асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн боловсрол гэж юу вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжил эзэмших зорилгын боловсрол дахь байр суурь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өнөөгийн боломж ба эрсдэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Боловсролын философи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэлэлцүүлгийн тойм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Философийн мөн чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдлэгийн онолууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тасралтгүйн зарчмын эсрэг хоёрдмол чанарыг авч үзэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Аргазүйн онолын чиглэлүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ёс суртахууны онолууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дотоод, гадаад чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сонирхол болон үүрэг хариуцлагын эсрэг утга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Оюун ухаан ба зан чанар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгэм ба ёс суртахуун |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |