Текст томруулах:    
Visible learning for teachers (Бичлэгийн дугаар. 120577)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02992nam a2200421 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20191218104117.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 191216b2012 us ||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN
ISBN 978-0-415-69015-7
-- 978-0-415-69014-0
-- 978-0-415-69014-2
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Бусад
ББК ангилал 74.0
Зохиогчийн гурван тэмдэгт H 36
Мэдлэгийн ялгаа 74 - Боловсрол
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Hattie John
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 74.0 H 36
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Visible learning for teachers
Бага гарчгийн мэдээ Maximizing impact on learning
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар London
Хэвлэлийн газар Routledge
Хэвлэгдсэн он 2012
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 286
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ГФ 20065
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ In November 2008, John Hattie’s ground-breaking book Visible Learning synthesised the results of more than fifteen years research involving millions of students and represented the biggest ever collection of evidence-based research into what actually works in schools to improve learning.
Visible Learning for Teachers takes the next step and brings those ground breaking concepts to a completely new audience. Written for students, pre-service and in-service teachers, it explains how to apply the principles of Visible Learning to any classroom anywhere in the world. The author offers concise and user-friendly summaries of the most successful interventions and offers practical step-by-step guidance to the successful implementation of visible learning and visible teaching in the classroom.

This book:

links the biggest ever research project on teaching strategies to practical classroom implementation
champions both teacher and student perspectives and contains step by step guidance including lesson preparation, interpreting learning and feedback during the lesson and post lesson follow up
offers checklists, exercises, case studies and best practice scenarios to assist in raising achievement
includes whole school checklists and advice for school leaders on facilitating visible learning in their institution
now includes additional meta-analyses bringing the total cited within the research to over 900
comprehensively covers numerous areas of learning activity including pupil motivation, curriculum, meta-cognitive strategies, behaviour, teaching strategies, and classroom management.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Англи хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг reflective teaching
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг student-centered learning
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг visible learning
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг education
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The source of ideas and the role of teachers
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The source of the ideas
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Teachers: the major players in the education process
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The lesson
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Preparing the lesson
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Starting the lesson
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The flow of the lesson: learning
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The flow of the lesson: the place of feedback
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The end of the lesson
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Mind frames
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Mind frames of teachers, school leaders, and systems
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном