Текст томруулах:    
CDIO санаачилгын материал (Бичлэгийн дугаар. 120425)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 06784nam a2200613 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20220207085553.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 191111b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 ## - ISBN
ISBN 978-99978-61-55-9
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
ББК ангилал 74.58
Зохиогчийн гурван тэмдэгт C 10
Нэмэлт тусгалт Эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл
Мэдлэгийн ялгаа 74 - Боловсрол
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/
Эрхлэн гаргасан байгууллага БСШУСЯ
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 74.58 С 10
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр CDIO санаачилгын материал
Бага гарчгийн мэдээ 2013-2017 оны Олон улсын хурлын эмхэтгэлийн түүвэр
Оролцогчдын тухай мэдээ Ред. Т.Амаржаргалан, Д.Ариунболор
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэлийн газар Содпресс
Хэвлэгдсэн он 2019
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 876
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Т 23032, 23033, БУУТ 31679-31681
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ "CDIO-санаачилгa” гэж нэрлэгдэх төсөл нь дэлхийн хэмжээнд инженерийн боловсролын хөтөлбөрийг хамарч “Оюутанд Сэтгэх-Зохиох-Бүтээх-Хэрэглэх гэсэн багц үзэл баримтлалын дагуу аливаа бодит систем, үйл ажиллагаа, бүтээгдэхүүн бий болгох түвшний инженер, технологийн боловсрол олгох”-д зориулагдсан байна. Энэхүү эмхэтгэлд манай ШУТИС-ийн Инженер технологийн гурван хөтөлбөрт энэхүү CDIO стандарт арга зүй нэвтрүүлж буй төслийн явц үр дүнг шинжлэн дүгнэсэн байна.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг Боловсрол. сурган хүмүүжүүлэх ухаан
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг дээд боловсрол
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг CDIO стандарт
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг инженерийн бакалаврын боловсрол
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг инженер, технологийн боловсрол
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Mika Luimula, Janne Roslof, and Juha Kontio. Тоглоом хөгжүүлэх сургалтын загвар-CDIO хэрэгжүүлсэн анхны туршлагууд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Helle Wivel, Jane Flarup. Төслийн ажлаар мэргэжлийн ур чавдарыг бататгахдаа загварчилж шийдвэрлэсэн байдал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Peter J.Gray. Төсөлд суурилсан сургалтын рубрик үнэлгээ: дөрвөн бодит байдлын судалгаа
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Huu Loc Nguyen. Үйлдвэрлэлийн инженер хөтөлбөрийн хичээлүүдэд загварын асуудал болон төслийг нэгтгэсэн нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Son Thai Tran, Le Ngoc Thanh, Nguyen Quoc Binh, Dang Binh Phuong, Le Hoai Bac. Мэдээллийн технологийн удиртгал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Solange Loyer. Механикийн хичээлийг бодитоор сургах нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сатеш Намасиваем, Муштак Ал-Атаби. Инженерийн төгсөлтийн төсөлд үйлдвэрлэлийн дадлагыг хослуулах нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Alexander I. Chuchalin Тпис-Сколково төсөл: Орос улс дахь инженерийн бакалаврын хөтөлбөрийн шинэчлэл
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг M.Knutson Wedel, A. Boldizar, J.Malmqvist Төсөлд суурилсан сургалтад багийн харилцан яриаг ашиглаж идэвхтэй сургалтыг бий болгох нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Nguyen Huu Loc8 Pham Quang Trung Машины зохион бүтээлт хичээлийн сургалт, дадлагаар сургалтын үр дүнд хүрэх нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Chunda Tao Инженерийн механик хичээлийн системийн шинэчлэл
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Kang Zhao, Junping Zhang and Xiaodong Zhao Оюутны техник, инновацийн чадварыг хөгжүүлэхэд материалын механик хичээлийн заах аргын шинэчлэлийн үзүүлсэн нөлөө
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Clement Fortin, Bernard Sanschagrin, Guy Cloutier, Greg Huet Дөрвөн янзын төсөлд суурилан инженерийн сургалтын төлөвлөгөөг шинэчилсэн нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Hong-Wee Koh, Sin-Moh Cheah, Dennis Sale Цөм төслийг гүйцээх нь: процесс аппарат, удирдлага хяналт хичээл дээр суурилан хөтөлбөрийн уялдааг хангах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Charles D McCartan, Tony McNally, J Paul Hermon Инженерийн математик хичээлд хэрэглэсэн идэвхтэй сургалтын стратегийг үнэлэх нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Инженерийн удиртгал хичээлийн робот техникийн лабораторитай нэгтгэх нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Robert W. Brennan ба Ronald J. Hugo Төсөлд суурилсан сургалтын хүрээнд оюутан суралцах ба бие даан мэдлэг олж авах нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Tatyana S. Petrovskaya Томскийн политехникийн их сургуульд инженерийн боловсролыг хөгжүүлэхэд CDIO үзэл баримтлалыг ашигласан нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Antti K. Piironen, Hiroyki Aoki Инженерийн боловсролд олон улсын түвшний Work-Pair аргыг хэрэглэсэн нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Sun Xiaoling, Wen Tao Зохион- Бүтээх (DI) туршлагыг нэвтрүүлэхэд CDIO инженерчлэлийн талбарыг ашиглах нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Интерпренр болон манлайлах ур чадварыг сургах шинэ аргууд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Мобайл ашиглан оюутныг сэдэлжүүлэх нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хүнсний микробиологийн хичээлийн бусад хичээлүүдтэй хамтарсан байдал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хоёр өөр мэргэжлийн оюутнуудыг үйлдвэрлэлийн сургалт семинарт нэгтгэн хамруулах нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурган, заах арга зүйг хөгжүүлэгчдийн саначилга-сургах болон суралцах үйл ажиллагааны шинэчлэлт ба түүнийг ур чадвараар дэмжих нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сорилтод суурилсан сургалтын аргын харьцуулсан судалгаа
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном