000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
06784nam a2200613 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20220207085553.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
191111b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-99978-61-55-9 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
ББК ангилал |
74.58 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
C 10 |
Нэмэлт тусгалт |
Эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл |
Мэдлэгийн ялгаа |
74 - Боловсрол |
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ |
Эрхлэн гаргасан байгууллага |
БСШУСЯ |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
74.58 С 10 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
CDIO санаачилгын материал |
Бага гарчгийн мэдээ |
2013-2017 оны Олон улсын хурлын эмхэтгэлийн түүвэр |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Ред. Т.Амаржаргалан, Д.Ариунболор |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэлийн газар |
Содпресс |
Хэвлэгдсэн он |
2019 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
876 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 23032, 23033, БУУТ 31679-31681 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
"CDIO-санаачилгa” гэж нэрлэгдэх төсөл нь дэлхийн хэмжээнд инженерийн боловсролын хөтөлбөрийг хамарч “Оюутанд Сэтгэх-Зохиох-Бүтээх-Хэрэглэх гэсэн багц үзэл баримтлалын дагуу аливаа бодит систем, үйл ажиллагаа, бүтээгдэхүүн бий болгох түвшний инженер, технологийн боловсрол олгох”-д зориулагдсан байна. Энэхүү эмхэтгэлд манай ШУТИС-ийн Инженер технологийн гурван хөтөлбөрт энэхүү CDIO стандарт арга зүй нэвтрүүлж буй төслийн явц үр дүнг шинжлэн дүгнэсэн байна. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
Боловсрол. сурган хүмүүжүүлэх ухаан |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
дээд боловсрол |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
CDIO стандарт |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
инженерийн бакалаврын боловсрол |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
инженер, технологийн боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Mika Luimula, Janne Roslof, and Juha Kontio. Тоглоом хөгжүүлэх сургалтын загвар-CDIO хэрэгжүүлсэн анхны туршлагууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Helle Wivel, Jane Flarup. Төслийн ажлаар мэргэжлийн ур чавдарыг бататгахдаа загварчилж шийдвэрлэсэн байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Peter J.Gray. Төсөлд суурилсан сургалтын рубрик үнэлгээ: дөрвөн бодит байдлын судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Huu Loc Nguyen. Үйлдвэрлэлийн инженер хөтөлбөрийн хичээлүүдэд загварын асуудал болон төслийг нэгтгэсэн нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Son Thai Tran, Le Ngoc Thanh, Nguyen Quoc Binh, Dang Binh Phuong, Le Hoai Bac. Мэдээллийн технологийн удиртгал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Solange Loyer. Механикийн хичээлийг бодитоор сургах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сатеш Намасиваем, Муштак Ал-Атаби. Инженерийн төгсөлтийн төсөлд үйлдвэрлэлийн дадлагыг хослуулах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Alexander I. Chuchalin Тпис-Сколково төсөл: Орос улс дахь инженерийн бакалаврын хөтөлбөрийн шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
M.Knutson Wedel, A. Boldizar, J.Malmqvist Төсөлд суурилсан сургалтад багийн харилцан яриаг ашиглаж идэвхтэй сургалтыг бий болгох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Nguyen Huu Loc8 Pham Quang Trung Машины зохион бүтээлт хичээлийн сургалт, дадлагаар сургалтын үр дүнд хүрэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Chunda Tao Инженерийн механик хичээлийн системийн шинэчлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Kang Zhao, Junping Zhang and Xiaodong Zhao Оюутны техник, инновацийн чадварыг хөгжүүлэхэд материалын механик хичээлийн заах аргын шинэчлэлийн үзүүлсэн нөлөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Clement Fortin, Bernard Sanschagrin, Guy Cloutier, Greg Huet Дөрвөн янзын төсөлд суурилан инженерийн сургалтын төлөвлөгөөг шинэчилсэн нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Hong-Wee Koh, Sin-Moh Cheah, Dennis Sale Цөм төслийг гүйцээх нь: процесс аппарат, удирдлага хяналт хичээл дээр суурилан хөтөлбөрийн уялдааг хангах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Charles D McCartan, Tony McNally, J Paul Hermon Инженерийн математик хичээлд хэрэглэсэн идэвхтэй сургалтын стратегийг үнэлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Инженерийн удиртгал хичээлийн робот техникийн лабораторитай нэгтгэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Robert W. Brennan ба Ronald J. Hugo Төсөлд суурилсан сургалтын хүрээнд оюутан суралцах ба бие даан мэдлэг олж авах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Tatyana S. Petrovskaya Томскийн политехникийн их сургуульд инженерийн боловсролыг хөгжүүлэхэд CDIO үзэл баримтлалыг ашигласан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Antti K. Piironen, Hiroyki Aoki Инженерийн боловсролд олон улсын түвшний Work-Pair аргыг хэрэглэсэн нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Sun Xiaoling, Wen Tao Зохион- Бүтээх (DI) туршлагыг нэвтрүүлэхэд CDIO инженерчлэлийн талбарыг ашиглах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Интерпренр болон манлайлах ур чадварыг сургах шинэ аргууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мобайл ашиглан оюутныг сэдэлжүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүнсний микробиологийн хичээлийн бусад хичээлүүдтэй хамтарсан байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хоёр өөр мэргэжлийн оюутнуудыг үйлдвэрлэлийн сургалт семинарт нэгтгэн хамруулах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурган, заах арга зүйг хөгжүүлэгчдийн саначилга-сургах болон суралцах үйл ажиллагааны шинэчлэлт ба түүнийг ур чадвараар дэмжих нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сорилтод суурилсан сургалтын аргын харьцуулсан судалгаа |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |