Текст томруулах:    
Үүрэн телефон операторын байгууллага хэрэглэгчийг тогтоон барих арга зам (Бичлэгийн дугаар. 119940)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02411nam a22003497a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20241023103823.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 190627b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сан МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 65.38
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Ц 969
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 ## - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ
Зэрэг горилогч Цэрэнлхам Оюун-Эрдэнийн
110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ
Сургууль МУИС. БС
Тэнхим Маркетинг худалдааны тэнхим
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 Ц 969
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Судалгааны ажлын сэдэв Үүрэн телефон операторын байгууллага хэрэглэгчийг тогтоон барих арга зам
Бага гарчгийн мэдээ Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл:
Удирдагч Д-р., дэд проф. Б. Даваасүрэн
Шүүмжлэгч Д-р., проф. Я. Отгонсүрэн
Мэргэжлийн индекс E340500
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэгдсэн он 2015
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 66
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Маг Дип 6398
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг байгууллагын эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг үүрэн холбоо
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг магистрын судалгааны ажил
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг B2B ба B2C маркетингийн онцлог шинж чанарууд, голлох ялгаа
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Бизнесийн зах зээлд байгууллага хэрэглэгчийг тогтоон барих маркетингийн удирдлагын асуудал
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Үүрэн холбооны байгууллагын зах зээлийн ерөнхий төлөв байдал, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний нэр төрлийн харьцуулсан судалгаа
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Үүрэн холбооны операторуудын байгууллага харилцагчдыг тогтоон барих маркетингийн бодлогын хэмжилтэд хийсэн SWOT шинжилгээ
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Скайтел компанийн байгууллагын зах зээл дэх хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Үүрэн холбооны байгууллагын зах зээл дэх хэрэглэгчийг тогтоон барих аргачлал
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Скайтел компанийн байгууллага хэрэглэгчийг урт хугацаанд тогтоон барих маркетингийн бодлого боловсруулах нь
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Магистрын ажил