000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
03136nam a2200373 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20221013135330.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
190325b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-99973-0-845-0 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
ББК ангилал |
74.0 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Н 905 |
Нэмэлт тусгалт |
Эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл |
Мэдлэгийн ялгаа |
74 - Боловсрол |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
74.0 Н 905 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Нээлттэй боловсрол 2019 |
Бага гарчгийн мэдээ |
Эрдэм шинжилгээний хурлын өгүүллийн эмхэтгэл |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн он |
2019 |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
94 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 22560-22562, НХУУТ 71968-71970 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
МУИС-ийн Математикийн тэнхим болон “Нээлттэй мэдлэг боловсролын сан”-гаас санаачлан “Нээлттэй боловсрол” эрдэм шинжилгээний хурлыг дөрөв дэх жилдээ МУБИС, ШУТИС, БХ, БМДИ байгууллагуудтай хамтран зохиож байгуулсан. Энэхүү хурал нь боловсролын нээлттэй эх, нөөцүүийг боловсролд хэрэглэх онол, арга зүй, судалгааны үр дүнг танилцуулж хэлэлцүүлэх болон эдгээрийг бүх түвшний сургалтад ашиглах боломж, шилдэг туршлагыг танилцуулж, түгээн дэлгэрүүлэх зорилготой. Илтгэлүүдэд тогтоосон шалгуурын дагуу хоёр үе шаттай хянан магадлагаа хийж, сайжруулсан өгүүллүүдийг эмхэтгэн хэвлэжээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
эрдэм шинжилгээ |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
илтгэл |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
судалгааны ажил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Оюутнуудын бэлэн байдал, технологи хүлээн авах байдал нь цахим сургалтыг хүлээн зөвшөөрөхөд нөлөөлөх шууд ба дам нөлөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
"Багшийн хөгжил" портал сайтын хандалт, хэрэглээнд хийсэн судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Математикийн хичээлийн хэрэглэгдэхүүнээр геогерба программыг сонгох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх онлайн сургалтын чанар, үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Оюутны явцын үнэлгээг хийх туршилтын зарим үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Их өгөгдөл нээлттэй өгөгдөл нээлттэй боловсрол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Амьдрах ухааны боловсрол хичээлээр асуудалд суурилсан сургалтын арга зүйг МХТ ашиглан туршсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Teacher's usage levels of open educational resources in teaching practise |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |