000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
07154nam a2200745 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20241113183902.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
190211s2018 mp ||||| |||| 00| | mon d |
022 ## - ISSN |
ISSN |
1818-8478 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
ББК ангилал |
72+74 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Э 739 |
Нэмэлт тусгалт |
МУИС-ийн эрдэм шинжилгээний бичиг |
Мэдлэгийн ялгаа |
72 - Шинжлэх ухаан |
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ |
Эрхлэн гаргасан байгууллага |
МУИС-ШУС-НУС-Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
72+74 Э 739 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Эрдэм шинжилгээний бичиг |
Ботийн дугаар |
№486(18): |
Ботийн нэр |
Боловсрол судлал |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Эрхлэгч Г. Сарантуяа |
-- |
Нарийн бичгийн дарга М. Дэлгэржав |
-- |
Гишүүд Б. Батсайхан, Ж. Даваа, М. Нарантуяа, Ч. Санжмятав, Л. Уранцэцэг, Г. Эрдэнэбаяр, Ш. Эрдэнэчимэг |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэлийн газар |
МУИС-ийн хэвлэх үйлдвэр |
Хэвлэгдсэн он |
2018 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
230 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 22489-22491, ЛавФ 804, НХУУТ 76873-76874 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Энэхүү эрдэм шинжилгээний бүтээлд боловсрол, сэтгэл судлал сэдвийн хүрээнд бичсэн 60 гаруй эрдэмтэн судлаачдын бүтээлүүд багтжээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
шинжлэх ухаан судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
МУИС-ийн эрдэм шинжилгээний бичиг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Аутизмтай хүүхдүүдэд зориулсан сэдэвт тоглоом сургалтыг туршсан үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Байгууллагын соёлд хамт олны сэтгэл зүй нөлөөлөх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Банк санхүүгийн салбарт тохирох үйлчилгээний ажилтны зан төлөвийг судалсан үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гэр бүл салалтын хүүхдэд нөлөөлөх нөлөөлөл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дарангуйлагдсан эмэгтэйн хам шинж буюу нөхрөө хөнөөх шалтгааныг судалсан үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Интернетийн хэт их хэрэглээ залуучууд, гэр бүлийн уур амьсгалд хэрхэн нөлөөлж буйг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ерөнхий боловсролын сургуульд сэтгэл зүйчийн эрэлт хэрэгцээнд хийсэн судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Жендерийн хэвшсэн ойлголт ба сэтгэцийн эмгэгүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Логик сэтгэхүйн аналоги метафор |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Монгол хүмүүсийн аз жаргалын талаарх ойлголтыг судалсан үр дүн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжиол сонголтын сэтгэл зүйн зарим асуудал, өвр монголын оюутны жишээн дээр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өөрийн үнэлэмжийг хөгжүүлэх асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Пара сэтгэл судлалын хөгжлийн зарим асуудлууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн бага насны хүүхдийн ой тогтоолт хэв шинжийг судалсан дүнгээс |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сэтгэлийн хөдөлгөөний оюун ухаан болон бие хүний охцлог хоорондын хамаарлыг тодруулах судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
5 настай казак хүүхдийн хэл ярианы хөгжлийн судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тамирчдын сэтгэлийн хөдөлгөөний онцлогийг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үе тэнгийнхний дээрэлхэлтээс урьдчилан сэргийлэх чалленж хөтөлбөрийн үр нөлөөг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хөгжмийн терали ба хөгжмөөр төсөөллийг дэмжих хХ.Л.Боннигийн аргын онол, арга зүйн асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Англи хэлний багш мэргэжлээр төгсөгчдийн сэтгэл ханамжийн асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Англи хэлний хичээлийн шалгалтын оновчтой хэлбэр, үнэлгээний бодит байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ард түмний хэлний боловсролд монгол хэлний гажилт (paradox)-ын мэдлэг чухал болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багаар гүйцэтгэх ажлыг зохион байгуулах тухайд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багш боловсролын шинэчлэл дэлхий дахинд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Банкны сургалтын хөтөлбөрийн агуулгад хийсэн шинжилгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Богд хаант монгол улсын үеийн биеийн тамирын боловсрол, цаашдын нөлөөг тодруулах асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гадаад хэлний боловсролын бодлогыг тодорхойлох асуудалд (1990-ээд оноос хойш) |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ЕБС-ийн багш, удирдах болон бусад ажтлтаны ёс зүйн дүрмийн шинэчлэлийн асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ерөнхий боловсролын сургуулийн багш, сурагчдын жэндэрт суурилсан хүчирхийлэлд хандах хандлага, итгнл үнэмшил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэргэжлийн англи хэл (ESP) хичээлийг судлах асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Оюутан залуучуудын бие бялдрын хөгэилд нөлөөлж буй хүчин зүйлс |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Оюутны бие даан суралцах үйлийг хөгжүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ӨМӨЗО-ны дунд сургуулийн сурах бичиг дэх монголын уран зохиол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Прагматик философич Ж.Дьюгийн сурган хүмүүжүүлэх үзэл, түүний ач холбогдол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сэтгэл хөдлөлөө удирдах чадамж (EQ) нь оюутны сурлагын амжилтанд нөлөөлөх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
УБ хотын сурагчдын биеийн жин, өндөр, арьсан доорх өөхөн давхаргын хүйсийн ялгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлд түүхэн баримтыг ашиглаж ирсэн нь (1949-1987 он) |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүмүүжил нь нийгмийн шинжлэх ухааны судлах зүйл болох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XVI-XX зууны эхэн үеийн Монголын сүм хийд, шашны сургалтын зохион байгуулалтад хийсэн дүн шинжилгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургуулийн орчинд сэтгэл зүйн үйлчилгээний хэрэгцээ, шаардлага тодорхойлсон нь |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |