Боловсрол судлалын судалгааны ажлын арга техник (Бичлэгийн дугаар. 115312)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 02713nam a22004097a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
Код | MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20210831120518.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 170424b2015 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN | |
ISBN | 978-99962-9-385-6 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код | МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | Бусад |
ББК ангилал | 74.0 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | Б 34 |
Мэдлэгийн ялгаа | 74 - Боловсрол |
100 ## - ЗОХИОГЧ | |
Зохиогчийн нэр | Батхуяг С., Төртогтох Б |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 74.0 Б 34 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Номын нэр | Боловсрол судлалын судалгааны ажлын арга техник |
Бага гарчгийн мэдээ | Судалгаа яаж хийх вэ? |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | УБ |
Хэвлэлийн газар | Хүслийн өнгө |
Хэвлэгдсэн он | 2015 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 277 |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | ЭШФ Т 18664, 18665 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ | |
Агуулгын тэмдэглэгээ | Магистрант, докторант болон судалгааны ажлын арга барил эзэмшихийг хүсч буй уншигчдад зориулагдсан энэ номонд орчин үеийн боловсрол судлалын онол арга зүй ба судалгааны ажлын онцлог, судлан шинжлэх ажлын ерөнхий зүй тогтол, арга зүйн ерөнхий зарчим шаардлага, төлөвлөлт, судалгааны үндсэн арга, мэдээлэл цуглуулах аргууд, эмпирик аргаар цуглуулсан мэдээллээ боловсруулах, эрдэм шинжилгээний бүтээлийн төрөл, бичиж боловсруулах ажлын соёл, судалгааны чанарыг хэрхэн үнэлж үр дүнг боловсролын практикт яаж нэвтрүүлж хэрэгжүүлэх талаар өгүүлжээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
Хэл | Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | судалгааны арга зүй |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | мэдээлэл боловсруулах арга зүй |
700 ## - ХАМ ЗОХИОГЧИД | |
Ба бус | Н.Цогзолмаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Боловсрол судлалын шинжлэх ухааны мөн чанар, онцлог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Боловсрол судлалын судалгааны ажлын ерөнхий арга барил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Онолын судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Ажиглалт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Ярилцлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Бичгэн асуулга буюу анкет |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Сорилт ба сорил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Баримт бичиг болон бүтээлийн дүн шинжилгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Тоон мэдээлэл боловсруулах арга зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Сурган хүмүүжүүлэх ажлын туршилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Эрдэм шинжилгээний бүтээл туурвих арга барил |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Ном |