Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам /"А" зочид буудлын жишээн дээр/: Магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил.- (Бичлэгийн дугаар. 113825)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01343nam a22002537a 4500
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 160613b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Баримт бичгийн эмхэтгэл
ББК ангилал 65.290-80
Зохиогчийн гурван тэмдэгт М-81
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 ## - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ
Зэрэг горилогч Мөнхбаяр Ж.
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-80 М-81
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Судалгааны ажлын сэдэв Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам /"А" зочид буудлын жишээн дээр/: Магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил.-
Бага гарчгийн мэдээ Мэргэжлийн индекс: Е10130101
Удирдагч Удирд. Д-р (Ph.D) дэд проф З. Алтанчимэг., Шүүмж. Д-р (Ph.D) дэд проф М. Билэгсайхан.
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ.:
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 71 х.
Дагалдах материал CD
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Дансны дугаар: ГФ Дип-5682
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг Магистрын ажил
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг бизнесийн удирдлага
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг менежмент
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг зочлох үйлчилгээний менежмент
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Үйлчилгээний чанарыг тодорхойлох онол, арга зүйн үндэс
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг "А" буудлын үйлчилгээний чанарын судалгаа
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Дээд зэрэглэлтэй зочид буудлын жишээн дээр
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Магистрын ажил
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Date last checked out Ангилал Зүйлийн төрөл Нийт уншлаганд гарсан тоо Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Нийтийн тэмдэглэл Дансны код Дансны дугаар
Бэлэг, хандив2022-12-02Эрдэм шинжилгээний фонд2016-06-132022-12-02 Магистрын ажил62016-435226559 Эрдэм шинжилгээний фонд5000.00Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүйЭШФ Магистрын ажил 30305682