The new rules of marketing & PR: How to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases & viral marketing to reach buyers directly.- (Бичлэгийн дугаар. 113197)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01794nam a22002657a 4500
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 160408b -en||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN
ISBN ISBN 978-0470547816
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Бусад
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт S-41
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Scott D M.
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 S-41
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр The new rules of marketing & PR: How to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases & viral marketing to reach buyers directly.-
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ
Дахин гаралтын дугаар 3 ed.
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар New Jersey.:
Хэвлэлийн газар Wiley,
Хэвлэгдсэн он 2011.-
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 366 p.
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Дансны дугаар: БС-6274
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ 'The New Rules of Marketing and PR' shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. You can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the those who make your business work. You can reach niche buyers with targeted messages that cost a fraction of your big-budget ad campaign. Rather than bombard them with advertising they’ll likely ignore, you can focus on getting the right message to the right people at the right time. This guide includes a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet, showing you how to identify audiences, create compelling messages, get those messages to the right people, and lead those consumers into the buying process. Including a wealth of compelling case studies and real-world examples, this is a guide to the reality of PR and marketing.
520 ## - Хэл
Бичвэрийн хэл English
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг economics
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг internet marketing
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг public relations
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг How the web has changed the rules of marketing and PR
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Web-based communications to reach buyers directly
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Action plan for harnessing the power of the new rules
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном