Advertising and promotion: An Integrated marketing communications perspective.- (Бичлэгийн дугаар. 113160)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01945nam a22003017a 4500
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 160408b -en||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN
ISBN 978-0-07-802897-7
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Бусад
ББК ангилал 65.422+65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт B-41
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Belch G E.
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.422+65.290-2 B-41
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Advertising and promotion: An Integrated marketing communications perspective.-
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ
Дахин гаралтын дугаар 10 ed
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар NY.:
Хэвлэлийн газар McGrawHill,
Хэвлэгдсэн он 2015.-
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 842 p.
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Дансны дугаар: БС-6262
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ In this 10th edition, Belch/Belch introduces students to the fast-changing field of advertising and promotion. While advertising is its primary focus, it is more than just an introductory advertising text because there is more to most organisations' promotional programs than just advertising. The changes happening in the world of advertising are leading marketers and their agencies to approach advertising and promotion from an integrated marketing communications (IMC) perspective, which calls for a “big picture” approach to planning marketing and promotion programs and coordinating the various communication functions.To understand the role of advertising and promotion in today's business world, one must recognise how a firm can use all the promotional tools to communicate with its customers. This 10th edition, with its integrated marketing communications perspective (the theme of the text), catapults the reader into the business practices of the 21st century.
520 ## - Хэл
Бичвэрийн хэл English
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг economics
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг advertising
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг sales promotion
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг communication in marketing
700 ## - ХАМ ЗОХИОГЧИД
Ба бус Belch M A.
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Introduction to integrated marketing communications
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Objective and budgeting for integrated marketing communications programs
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Monitoring, evaluation, and control
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Special topics and perspectives
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном