The new strategic brand management: Advanced insights and strategic thinking.- (Бичлэгийн дугаар. 113157)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01828nam a22002777a 4500
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 160408b -en||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN
ISBN 978-0-7494-6515-5
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Бусад
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт K-20
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Kapferer J N.
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 K-20
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр The new strategic brand management: Advanced insights and strategic thinking.-
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ
Дахин гаралтын дугаар 5 ed
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар London.:
Хэвлэлийн газар Kogan page,
Хэвлэгдсэн он 2012.-
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 492 p.
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Дансны дугаар: БС-6257
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Adopted internationally by business schools, MBA programs, and marketing practitioners, The New Strategic Brand Managementis the reference source of choice for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students. Over the years it has established a reputation as one of the leading works on brand strategy.The fifth edition builds on this impressive reputation and keeps the book at the forefront of strategic brand thinking, with dedicated sections for specific types of brands (luxury, corporate and retail), international examples, and case studies from companies such as Audi, Nivea, Toyota and Absolut Vodka. Explaining the latest techniques used by companies worldwide, author Jean-Noël Kapferer covers all the leading issues faced by brand strategists today. With both gravitas and intelligent insight, the book reveals new thinking on topics such as putting culture and content into brands, the impact of private labels, the new dynamics of targeting and the comeback of local brands.
520 ## - Хэл
Бичвэрийн хэл English
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг economics
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг brand name products
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг management
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Why is branding so strategic
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг The challenges of modern markets
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Creating and sustaining brand equity
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Brand valuation
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном