Эрдэм шинжилгээний бичиг (Бичлэгийн дугаар. 110401)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 01681nam a22003137a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
Код | MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20221221124239.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 151202b2015 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
022 ## - ISSN | |
ISSN | 1818-8478 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код | МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | МУИС-ийн эрдэм шинжилгээний бичиг |
ББК ангилал | 72+74 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | Э 739 |
Мэдлэгийн ялгаа | 72 - Шинжлэх ухаан |
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ | |
Эрхлэн гаргасан байгууллага | МУИС, ШУС-НУС, Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 72+74 Э 739 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Номын нэр | Эрдэм шинжилгээний бичиг |
Ботийн нэр | Боловсрол судлал: |
Оролцогчдын тухай мэдээ | Эрхлэгч Г.Сарантуяа |
-- | Нарийн бичгийн дарга М.Дэлгэржав |
-- | Гишүүд З.Баасанжав, Б.Батсайхан, Ж.Даваа, М.Нарантуяа, Ч.Санжмятав, Л.Уранцэцэг, Г.Эрдэнэбаяр, Ш.Эрдэнэчимэг |
Ботийн дугаар | №427(15) |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | УБ |
Хэвлэгдсэн он | 2015 |
Хэвлэлийн газар | МУИС-ийн хэвлэх үйлдвэр |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 194 |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | ЭШФ Т 17487, 17488, НХУУТ 51650-51651, 64854-64858, ЛавФ 658 |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
Хэл | Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | сурган хүмүүжүүлэх зүй |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | сэтгэл судлал |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | эрдэм шинжилгээний бичиг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Аутизмын оношилгооны асуудалд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Амьдралын утга учир түүний мөн чанарын тухай онолын асуудал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Оюуны хомсдолтой хүмүүст хандах нийгмийн хандлагыг судалсан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Ой тогтоолтын сэтгэл зүйн зарим асуудал |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Ном |
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр | Date last seen | Үндсэн номын сан | Оруулсан огноо | Date last checked out | Ангилал | Зүйлийн төрөл | Нийт уншлаганд гарсан тоо | Баркод | Withdrawn status | Одоогийн байршил | Үнэ | Хуучин сургууль | Дансны дугаар |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Бэлэг, хандив | 2015-12-02 | Лавлагааны фонд | 2015-12-02 | Ном | 2015-1396803720 | Лавлагааны фонд | 5000 | 70658 | |||||
Бэлэг, хандив | 2024-04-29 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 2015-12-02 | 2024-04-29 | Ном | 80 | 2015-1396803718 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 5000 | 5051650 | |||
Бэлэг, хандив | 2023-04-27 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 2015-12-02 | 2023-04-27 | Ном | 79 | 2015-1396803719 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 5000 | 5051651 | |||
Шилжүүлэг | 2024-04-06 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 2022-09-19 | 2024-04-06 | Ном | 39 | 2017-30102 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 5000 | ШУС (НУС) Монгол | 5064854 | ||
Шилжүүлэг | 2019-02-14 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 2022-09-19 | Ном | 2017-30103 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 5000 | ШУС (НУС) Монгол | 5064855 | ||||
Шилжүүлэг | 2019-02-14 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 2022-09-19 | Ном | 2017-30104 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 5000 | ШУС (НУС) Монгол | 5064856 | ||||
Шилжүүлэг | 2019-02-14 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 2022-09-19 | Ном | 2017-30105 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 5000 | ШУС (НУС) Монгол | 5064857 | ||||
Шилжүүлэг | 2019-02-14 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 2022-09-19 | Ном | 2017-30106 | Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим | 5000 | ШУС (НУС) Монгол | 5064858 | ||||
Бэлэг, хандив | 2024-03-28 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 2015-12-02 | 2024-03-28 | Ном | 7 | 2015-1396803716 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 5000 | 2017487 | |||
Бэлэг, хандив | 2023-03-14 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 2015-12-02 | 2023-03-14 | Ном | 8 | 2015-1396803717 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 5000 | 2017488 |