Teachers as Learners: Critical Discourse on Challenges and Opportunities.- (Бичлэгийн дугаар. 106386)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 01748nam a22002297a 4500 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 141223t xxu||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - ISBN | |
ISBN | 978-90-481-9675-3 |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | |
ББК ангилал | 74.202 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | T-29 |
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 74.202 T-29 |
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Номын нэр | Teachers as Learners: Critical Discourse on Challenges and Opportunities.- |
Оролцогчдын тухай мэдээ | Edifed by: Ora Kwo |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | USA.: |
Хэвлэлийн газар | SPRINGER, |
Хэвлэгдсэн он | 2010.- |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 349 p. |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | Гадаад фонд: 14089-14090. |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ | |
Агуулгын тэмдэглэгээ | In the worldwide movements of educational reform, educators are forging new roles, identities and relationships. Leadership is vital, but must be rooted in the capacity for learning. This volume responds to the tensions and paradoxes brought by educational reforms, presenting a critical discourse on teachers as learners. The contributions bring an array of cultural settings and methodological orientations, and reveal contextual burdens that teachers should not carry in isolation. Teachers’ learning demands collective engagement to turn challenges into opportunities in a sustainable quest for higher goals. The discourse concludes with a vision for a new relationship among educational workers as a joint force of learners in a cross-boundary endeavor for moral commitment to education. |
520 ## - Хэл | |
Бичвэрийн хэл | Англи хэл |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | education |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | teacher education |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | educational reform |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Research Stances on Learning and Teaching |
-- | Initial Teacher Education |
-- | continuing professional development |
-- | Policy concerns for the Teaching Profession |
-- | Research Stances on Learning and Teaching |
-- | Initial Teacher Education |
-- | continuing professional development |
-- | Policy concerns for the Teaching Profession |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Ном |