Хүүхдийг ажиглаж, тэмдэглэл хөтлөнгөө судлах нь (Бичлэгийн дугаар. 102768)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 01593nam a22002897a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
Код | MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20220512163900.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 140120t2004 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN | |
ISBN | 99929-0-010-3 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код | МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | Бусад |
ББК ангилал | 74.200 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | Б 72 |
Мэдлэгийн ялгаа | 74 - Боловсрол |
100 1# - ЗОХИОГЧ | |
Зохиогчийн нэр | Булган Б |
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ | |
Эрхлэн гаргасан байгууллага | Монголын Нээлттэй нийгэм хүрээлэн (Соросын сан) |
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 74.200 Б 72 |
245 1# - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Номын нэр | Хүүхдийг ажиглаж, тэмдэглэл хөтлөнгөө судлах нь |
Оролцогчдын тухай мэдээ | Ред. А.Нармандах |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | УБ |
Хэвлэгдсэн он | 2004 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 113 |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | ЭШФ Т 16597-16599, НХУУТ 50141-50143 |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
Хэл | Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | хүүхдийн хүмүүжил |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | хүүхдийг ажиглах |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | заах арга зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Яагаад ажиглалт хийх шаардлагатай вэ |
-- | Хийсвэр хандлагыг багасгах |
-- | Би яагаад багш болсон вэ |
-- | Зан байдлыг орчин нөхцөлтэй нь холбож үзэх нь |
-- | Насны онцлогийг судлаж үзэх нь |
-- | Дүрслэн бичих аргын шийдэгдээгүй ишлэлүүд |
-- | Уран айхны үйл ажиллагаанд оролцож буй хүүхдийг ажиглах удирдамж |
-- | Анги танхимын орчныг ажиглах |
-- | Загварыг тодорхойлж загварын товчлолыг бичих |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Ном |