Отгонсүрэн Я

Маркетингийн удирдлага Хян. Э.Гүргэмжав - УБ Мөнхийн Үсэг 2010 - 604

ЭШФ Т 13914-13918, НХУУТ 41855-41869, БС 36632

Зохиогч нь энэхүү сурах бичгийг сүүлийн үеийн гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй хүмүүсийн бүтээлийг ашиглан бичсэн байна. Уг ном нь маркетингийн удирдлагын ойлголт, зах зээлийн боломжийн шинжилгээ, маркетингийн стратеги боловсруулах, маркетингийн шийдвэр гаргах, нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах гэсэн таван үндсэн хэсэг, 22 бүлэгтэй, гадаадын болон өөрийн орны жишээтэй, нэр, томьёоны тайлбар зэргээс бүрдэнэ.


Монгол хэл дээр,

978-99929-4-461-7

эдийн засаг маркетинг сурах бичиг