Дэнсмаа М
Математик ухагдахуун ба танин мэдэхүйн арга Цуврал №3 Ред. Д. Түмэнбаяр - УБ МУИС-ийн хэвлэх 2008 - 138
Цахим ном 1144
Номын нэгдүгээр бүлэгт багш мэргэжил эзэмшигч оюутан, магистрантуудыг математик ухагдахуун, ухагдахуун төлөвших зам, төвшин, үе шат, ухагдахуун төлөвшсөнийг таних, ямар нэг зүйл судалж байгаа ухагдахуунд харьяалагдахыг таних үйлийн баримжааны алгоритм зэргийн тухай мэдлэгтэй танилцуулах зорилготой. Хоёрдугаар бүлэгт танин мэдэхүйн аргуудыг математик сургалтад хэрэглэх тухай, гуравдугаар бүлэгт сурагчдыг бие даан мэдлэг бүтээлгэх, бүтээлчээр ажиллуулахад зориулж аналоги хэрэглэн ухагдахууны тухай мэдлэгийг өргөтгөх зарим жишээнүүдийг авч үзжээ.
Монгол хэл дээр,
Монгол хэл дээр,
математик математик ухагдахуун ухагдахууны тодорхойлолт
510
Математик ухагдахуун ба танин мэдэхүйн арга Цуврал №3 Ред. Д. Түмэнбаяр - УБ МУИС-ийн хэвлэх 2008 - 138
Цахим ном 1144
Номын нэгдүгээр бүлэгт багш мэргэжил эзэмшигч оюутан, магистрантуудыг математик ухагдахуун, ухагдахуун төлөвших зам, төвшин, үе шат, ухагдахуун төлөвшсөнийг таних, ямар нэг зүйл судалж байгаа ухагдахуунд харьяалагдахыг таних үйлийн баримжааны алгоритм зэргийн тухай мэдлэгтэй танилцуулах зорилготой. Хоёрдугаар бүлэгт танин мэдэхүйн аргуудыг математик сургалтад хэрэглэх тухай, гуравдугаар бүлэгт сурагчдыг бие даан мэдлэг бүтээлгэх, бүтээлчээр ажиллуулахад зориулж аналоги хэрэглэн ухагдахууны тухай мэдлэгийг өргөтгөх зарим жишээнүүдийг авч үзжээ.
Монгол хэл дээр,
Монгол хэл дээр,
математик математик ухагдахуун ухагдахууны тодорхойлолт
510