Болорцэцэг Даваасүрэнгийн
Телевизийн зар сурталчилгааны хүртээмж, үр дүнг хэмжих нь: Юнител компанийн жишээн дээр Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил: Е340100 Д-р., проф. Я.Отгонсүрэн - УБ 2014 - 61 CD
Цахим Маг Дип 4969
Монгол хэл дээр,
эдийн засаг зар сурталчилгаа маркетинг телевизийн зар сурталчилгаа магистрын судалгааны ажил
Телевизийн зар сурталчилгааны хүртээмж, үр дүнг хэмжих нь: Юнител компанийн жишээн дээр Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил: Е340100 Д-р., проф. Я.Отгонсүрэн - УБ 2014 - 61 CD
Цахим Маг Дип 4969
Монгол хэл дээр,
эдийн засаг зар сурталчилгаа маркетинг телевизийн зар сурталчилгаа магистрын судалгааны ажил